وی دنبال کرد: در حال حاضر تمامی ادارات و سازمان های دولتی در استان کردستان اعتباراتی برای بخش های فرهنگی و پژوهشی دارند و انتظار می رود که در زمینه هزینه درست و به جای این اعتبارات از بخش فرهنگ پشتیبانی شود. ریاست مرکز کردستان شناسی دانشگاه آزاد اسلامی واحد سنندج گفته بود: توسعه بخش […]

وی دنبال کرد: در حال حاضر تمامی ادارات و سازمان های دولتی در استان کردستان اعتباراتی برای بخش های فرهنگی و پژوهشی دارند و انتظار می رود که در زمینه هزینه درست و به جای این اعتبارات از بخش فرهنگ پشتیبانی شود.

ریاست مرکز کردستان شناسی دانشگاه آزاد اسلامی واحد سنندج گفته بود: توسعه بخش فرهنگ یک زیرساخت برای توسعه در سایر بخش ها محسوب می شود و به همین سبب است که باید به طور مستمر نگاه به بخش فرهنگ از سوی مسئولان ادارات دولتی و حتی بخش های خصوصی و غیردولتی نیز مخصوص و خاص باشد.

وی با بیان اینکه منتخب الاخواص آیت الله مردوخ ششمین کتاب مرکز کردستان شناسی واحد سنندج است، اضافه کرد: تاحالا پنج عنوان دیگر کتاب از سوی این مرکز چاپ و منتشر گردیده بود و در حال حاضر دو جلد دیگر نیز در فاز پایانی و چاپ قرار دارد.

ورزنده با اشاره به دیگر فعالیت های مرکز تحقیقاتی کردستان شناسی دانشگاه آزاد اسلامی واحد سنندج، عنوان نمود: این مرکز از سال ۹۳ فعالیت خود را شروع نموده است و در کنار چاپ شش عنوان کتاب، زمینه برای برپایی چندین نشست و سمینار علمی در حوزه های متفاوت را فراهم کرده است.

ریاست مرکز تحقیقاتی کردستان شناسی دانشگاه آزاد اسلامی واحد سنندج یادآور گردید: انتظار می رود که این کتاب مورد توجه و استقبال مردم نیز قرار گیرد چون که مطالب بسیار با ارزش و مهمی در حوزه طب سنتی و علاوه بر این تندرستی عموم جامعه در آن به چشم می خورد.

مراسم پرده برداری از کتاب منتخب الاخواص آیت الله مردوخ با حضور جمعی از فعالین فرهنگی، نویسندگان، مسئولان و مسئولین در آمفی تئاتر دانشگاه آزاد اسلامی واحد سنندج برگزار گردید.