به گزارش پایگاه خبری،فرهنگی شهرکریمه به نقل از خبرگزاری تسنیم از شهر قم، ، حسن مالکی نژاد در جلسه ای که با موضوع شهر و شادی در سالن نشست ها خانه مطبوعات برگزار شد، گفت: سازگاری درستی در زمینهٔ کارهای فرهنگی در شهر شهر قم وجود ندارد. وی با اشاره به دلیل شکست زیادی از طرح‌های […]

به گزارش پایگاه خبری،فرهنگی شهرکریمه به نقل از خبرگزاری تسنیم از شهر قم، ، حسن مالکی نژاد در جلسه ای که با موضوع شهر و شادی در سالن نشست ها خانه مطبوعات برگزار شد، گفت: سازگاری درستی در زمینهٔ کارهای فرهنگی در شهر شهر قم وجود ندارد.

وی با اشاره به دلیل شکست زیادی از طرح‌های فرهنگی در شهر شهر قم اضافه کرد: به دلیل اینکه مرکز فرماندهی فرهنگی در شهر قم وجود ندارد موضوعات فرهنگی به‌صورت جزیره‌ای انجام می‌شود، هر مرکز و نهادی برنامه‌های فرهنگی ذی ربط به خود را انجام داده نگاهی به خروجی برنامه‌های فرهنگی ندارد.

عضو شورای شهر شهر قم با اهتمام بر فقر زیرساختارهای فرهنگی و تفریحی در شهر شهر قم دنبال کرد: فقر زیرساخت‌های تفریحی در شهر شهر قم مهم‌ترین مشکلی بوده که احساس می‌شود، تأمین زیرساخت‌های تفریحی هدف مهمی بوده که در شورای شهر شهر قم دنبال می‌شود.

مالکی نژاد بابیان کارهای شورای شهر شهر قم در افزایش نشاط اجتماعی افزود: مسجد محوری تنها رویکرد غالب در شهر شهر قم نیست لکن گسترش فضاهای باز شهری نیز همزمان با تقویت مساجد در دستور کار قرار دارد.

ریاست کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر شهر قم با اشاره به‌مراتب برپایی کارهای تفریحی و فرهنگی در بین مساجد شهر شهر قم ابراز کرد: برپایی برنامه‌های جانبی باید با محافظت فلسفه وجودی مسجد دنبال شود، تاحالا ۲۵ طرح مسجد محوری در شهر قم اجراشده و اهتمام می‌شود تا انتهاء سال ۴۰ مسجد به امکانات مدنظر فرهنگی و ورزشی مجهز گردند.

وی کارهای صورت گرفته برای افزایش سرانه‌های بانوان در شهر شهر قم تصریح کرد: نگاه به بانوان در موضوع افزایش سرانه‌های اجتماعی و ورزشی در شورای شهر شهر قم زیادتر از گذشته شده و بعضی امکانات ورزشی در بین مدرسه ها منطقه های محروم توزیع‌شده هست.

وی با اشاره به مهم‌ترین هدف شهرداری شهر قم از احداث باغ پرندگان ابراز کرد: یکی از اغراض احداث باغ پرندگان موضوع گردشگری و افزایش زمان ماندگاری مسافران در شهر شهر قم هست.