به گزارش پایگاه خبری،فرهنگی شهرکریمه به نقل از محور خبرنگاران ایکنا، نبأ؛ همزمان با ایام گرامیداشت دهه کرامت و روز شورای نگهبان با حضور امام جمعه، فرماندار، اعضای شورای اداری و تأمین و اعضای دفتر شورای نگهبان کوهبنان همراه با دیگر مدیران، مزار مطهر شهیدان دوران دفاع مقدس در جوار حرم مطهر امامزاده سلیمان پادشاه […]

به گزارش پایگاه خبری،فرهنگی شهرکریمه به نقل از محور خبرنگاران ایکنا، نبأ؛ همزمان با ایام گرامیداشت دهه کرامت و روز شورای نگهبان با حضور امام جمعه، فرماندار، اعضای شورای اداری و تأمین و اعضای دفتر شورای نگهبان کوهبنان همراه با دیگر مدیران، مزار مطهر شهیدان دوران دفاع مقدس در جوار حرم مطهر امامزاده سلیمان پادشاه این شهرستان غبارروبی و عطرافشانی گردید.
در این مراسم حجت‌الاسلام‌‌والمسلمین عباس جعفری، امام جمعه کوهبنان با تبریک دهه کرامت، اظهار کرد: در این هفته باید از برکات اولیای الهی به‌ویژه آقا علی بن موسی الرضا(ع) و حضرت فاطمه معصومه(ع) بهره ببریم.
امام جمعه کوهبنان تصریح کرد: مقام حضرت معصومه(س) بسی والاست که مثل چراغ و مشعلی فروزان در بین امامزادگان هست که از جانب چهار معصوم از وی تجلیل شده هست چراکه شخصیت علمی، مدیریت، سیاست، عبادت و… آن حضرت سرآمد هست.

حجت‌الاسلام جعفری عنوان نمود: حرم حضرت معصومه(س) حرم تمام امامن هست؛ توصیه شده زیارت وی همطراز با زیارت حضرت رضا(ع) هست؛ بنابراین باید با شناخت و معرفت به زیارت این بانوی کریمه رفت.
وی با اشاره به ۲۶ تیرماه مصادف با سالروز تأسیس نهاد مقدس شورای نگهبان به دستور بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی، اظهار کرد: شورای نگهبان نهادی مقدس در مراقبت از نظام اسلامی هست که در فاز اقدام امین مردم بوده تا کارها با اطمینان به درنهایت برسند.
امام جمعه کوهبنان با اشاره به انتخاب فقهای شورای نگهبان توسط مقام معظم رهبری و شش نفر حقوقدان توسط قوه قضاییه با اکتساب رأی اعتماد مجلس، گفته بود: این شورا محافظ جمهوریت هست تا انتخابات با صلابت بیشتری برگزار گردد و از رأی مردم صیانت گردد، البته نهادی انتقادپذیر نیز هست که مورد ها را با صبر و سعه صدر جواب می‌دهد.
وی اظهار کرد: حضرت امام(ره) شورای نگهبان را خیلی قبول داشتند و این شورا به طور مستمر مورد توجه و تأیید مقام معظم رهبری هست؛ چراکه این شورا وابستگی به هیچ حزب و گروه خاصی ندارد و افرادی وفادار به ولایت و رهبری مدیریت این نهاد مقدس را عهده‌دار می باشند و مخلصانه در حال خدمت‌رسانی می باشند.
نامجو کوهبنانی
انتهای پیام