[ad_1] به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهرکریمه، ستاد مردمی راهبری پیشرفت جامع از تمام موسسات، تشکل‌ها، مجموعه‌های خودجوش مردمی و جوانان دعوت می‌نماید تا فعالیت‌ها و اقدامات خود در مسیر پیشرفت کشور را در سه سطح عمومی، تخصصی و ویژه ثبت نمایند. از مجموعه‌های منتخب علاوه بر آنکه در بهمن ماه و در ابررویداد […]

[ad_1]

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهرکریمه، ستاد مردمی راهبری پیشرفت جامع از تمام موسسات، تشکل‌ها، مجموعه‌های خودجوش مردمی و جوانان دعوت می‌نماید تا فعالیت‌ها و اقدامات خود در مسیر پیشرفت کشور را در سه سطح عمومی، تخصصی و ویژه ثبت نمایند.

از مجموعه‌های منتخب علاوه بر آنکه در بهمن ماه و در ابررویداد هفته پیشرفت تقدیر خواهد شد، جوایزی نیز برای پیشبری عملیات‌ها و برنامه‌های مورد توافق با مرکز تعالی پیشرفت اهدا می گردد. این رویداد سالانه است و با همکاری همه حلقه‌های میانی برگزار خواهد شد.

عموم مجموعه های مردمی (رسمی یا غیر رسمی)  و مجموعه های مردمی در بخش هایی مانند تعاونی‌ها، شرکت های دانش بنیان، مدارس، مساجد، دانشگاه ها، تشکل های دانشجویی، موسسات فرهنگی، گروه های جهادی، خیریه ها، هیئت های مذهبی، اتحادیه‌ها و اصناف، رسانه ها، کارآفرینی و … می توانند در این جشنواره شرکت نمایند.

 

فراخوان عهدواره ملی هفته پیشرفت

 

جشنواره در سه بخش عمومی، تخصصی و ویژه برگزار می‌گردد که بخش ویژه با موضوع: رقابت هسته های پیشرفت؛ بخش تخصصی با موضوع رقابت هسته‌های پیشران منطقه‌ای وبخش عمومی نیز با موضوع هسته‌های عمومی در مسیر پیشرفت برگزار می‌گردد.

علاقه‌مندان جهت اطلاع بیشتر از محوریت مباحث و جوایز، به سایت https://asr-pishraft.com/ مراجعه نمایند.

لازم به ذکر است که مهلت ارسال آثار تا ۲۹ دی‌ماه ۹۸ می‌باشد. /۸۸۲/ ۳۰۲/

[ad_2]