[ad_1] به گزارش خبرنگار سرویس فرهنگی و اجتماعی خبرگزاری شهرکریمه، حالا که عزم همه برای مبارزه با بیماری کرونا جزم شده است، از طرفی تلاش همه بر همت مضاعف در از بین بردن این بیماری است، بسیاری از مردم ترجیح دادند تا در خانه بمانند. مراجع تقلید، علما و بزرگان نیز در اقدامی به […]

[ad_1]

به گزارش خبرنگار سرویس فرهنگی و اجتماعی خبرگزاری شهرکریمه، حالا که عزم همه برای مبارزه با بیماری کرونا جزم شده است، از طرفی تلاش همه بر همت مضاعف در از بین بردن این بیماری است، بسیاری از مردم ترجیح دادند تا در خانه بمانند.

مراجع تقلید، علما و بزرگان نیز در اقدامی به ضرورت و اهمیت عمل به توصیه‌های پزشکی برای مقابله با ویروس کرونا تاکید داشتند و مهمترین توصیه وزارت بهداشت به مردم نیز ماندن در خانه تا رفع کامل این مشکل بوده است.

آیت الله مکارم شیرازی توصیه کرد: حفظ نفس از دیدگاه اسلام واجب است و همگان موظف اند ضمن رعایت اصول سلامت و بهداشت از وجود خویش مراقبت کنند، ازاین رو اگر متولیان و کادر پزشکی کشور که اهل خبره هستند اموری را دراین جهت لازم بدانند باید به آنان اعتماد نموده، آن دستورات را رعایت کرد.

حال برای این زمانی که در خانه هستیم، برنامه‌های مختلفی می‌توان داشت تا از زمان بهترین استفاده کرد و بتوانیم از فضا خانه و خانواده استفاده بهتری کرد.

اساتید، طلاب، فضلا، روحانیان و مخاطبان عزیز خبرگزاری شهرکریمه می توانند با ارسال نظرات خود پیرامون پیشنهاد شما برای کتاب، فیلم‌، سریال‌، مستند و انیمیشن در این فراخوان شرکت کنند.

علاقه مندان می توانند ذیل همین خبر از طریق “ارسال نظر” یا از طریق ایمیل خبرگزاری شهرکریمه به آدرس [email protected] و از طریق شبکه های ایتا و سروش نظرات خود را ارسال کنند. /۸۸۲/ ۳۰۲/

[ad_2]