مسئول واحد رفاه زائر حرم مطهر بانوی کرامت با اشاره به توزیع ۴۰ هزار پرس غذای گرم و سرد در اعیاد غدیر، گفت:فعالیت ایستگاه‌های صلواتی در حرم حضرت معصومه(س) از ۱۴ تیرماه آغاز شده و تا ۱۸ تیرماه ادامه خواهد داشت.

غلامرضا قربان‌رعیت در گفت‌وگو با خبرنگاران، از برپایی ۴ ایستگاه صلواتی در ایام عید غدیر در حرم مطهر بانوی کرامت برای خدمت رسانی به زائران این آستان مقدس خبر داد و طی سخنانی اظهار کرد: ایستگاه‌های صلواتی در حرم مطهر از ۱۴ تا ۱۸ تیر فعال خواهند بود؛ ایستگاه قتیل العبرات از اهالی شهرستان درورد در صحن جواد الائمه(ع) از دو روز قبل تا دو روز بعد از عید غدیر روزانه ۶ هزار ساندویچ توزیع می‌کند.

مسئول واحد رفاه زائر حرم مطهر بانوی کرامت افزود: یک ایستگاه صلواتی هم در صحن پیامبر اعظم(ص) در شب و روز عید غدیر فعال خواهد شد و هر وعده ۱۰ هزار غذا توزیع می‌کند که در مجموع ۴۰ هزار غذای گرم، میان وعده و صبحانه در بین زائران این آستان مقدس توزیع خواهد کرد.

وی ادامه داد: ایستگاه مهدویون نیز در شب عید غدیر توزیع ۱۰ هزار بستنی را خواهد داشت و در روز عید غدیر نیز در وعده نهار  ۱۵ هزار غذای گرم توزیع خواهد کرد.

قربان رعیت ابراز کرد: ایستگاه غدیر نیز در صحن جواد الائمه(ع) اقدام به توزیع ۸ هزار غذای گرم در شب عید سعید غدیر و اطعام زائران خواهد کرد.

وی ادامه داد: ایستگاه صلواتی خدام حرم در صحن جوادالائمه(ع) در شب و روز عید غدیر از زائران پذیرایی و دو چایخانه حرم مطهر نیز طی روزهای پنجشنبه و جمعه هفته جاری فعالیت مستمر خواهد داشت.

قربان رعیت تصریح کرد: به غیر از پذیرایی از زائران در میان وعده، در وعده‌های اصلی از ۸۳ هزار زائر پذیرایی خواهد شد و البته آمار پخت غذای مهمانسرای حضرتی در این آمار درنظر گرفته نشده است.

انتهای پیام/