به گزارش پایگاه خبری،فرهنگی شهرکریمه به نقل از خبرگزاری تسنیم از شهر قم، وی با بیان اینکه پشتوانه حوصله عقل هست، اضافه کرد: حوصله کلید فرج و خلاصی از مشکلات هست، آدم باید در مقابل سختی‌ها صبوری کند و سختی‌هایی که درزندگی برایش ایجاد می‌شود را تحمل کند. استاد حوزه علمیه تصریح نمود: گاهی مشکلاتی […]

به گزارش پایگاه خبری،فرهنگی شهرکریمه به نقل از خبرگزاری تسنیم از شهر قم،

وی با بیان اینکه پشتوانه حوصله عقل هست، اضافه کرد: حوصله کلید فرج و خلاصی از مشکلات هست، آدم باید در مقابل سختی‌ها صبوری کند و سختی‌هایی که درزندگی برایش ایجاد می‌شود را تحمل کند.

استاد حوزه علمیه تصریح نمود: گاهی مشکلاتی که برای آدم در زندگی ایجاد می‌شود عاملش خود آدم هست، امکان دارد غفلتی صورت پذیرد و شخصی با سرعت بسیار فراوان رانندگی کند و تصادف نموده و در بستر مریضی بیفتد که عامل مشکلات خود شخص هست.

دیدگاهی منفرد با اشاره به آیه‌ای از قرآن کریم تصریح نمود: اگر آدم اجر حوصله را بداند روز قیامت جزای آن را می‌بیند، باید از خدا بخواهیم در زندگی به ما حوصله بدهد و همدیگر را دلداری داده و وصیت به حوصله کنیم.

وی با تاکید بر ضرورت صبوری در مقابل مشکلات افزود: هیچ دلی وجود ندارد که بی‌مشکل باشد و آدم باید بر مشکلات غلبه کرده تا در مقابل مشکلات حالت انفعالی نداشته باشد.