به گزارش پایگاه خبری،فرهنگی شهرکریمه به نقل از خبرگزاری تسنیم از شهر قم، متن اطلاعیه جامعه مدرسین حوزه علمیه شهر قم درباره مسئله های اقتصادی موخر کشور به این توصیف هست: امروز در آمریکا اتاق جنگ اقتصادی با فرماندهی وزارت خزانه‌داری این دشمن قسم‌خورده‌ انقلاب اسلامی برای مبارزه با ملت ایران تشکیل‌ شده هست. اما آنالیز […]

به گزارش پایگاه خبری،فرهنگی شهرکریمه به نقل از خبرگزاری تسنیم از شهر قم، متن اطلاعیه جامعه مدرسین حوزه علمیه شهر قم درباره مسئله های اقتصادی موخر کشور به این توصیف هست:

امروز در آمریکا اتاق جنگ اقتصادی با فرماندهی وزارت خزانه‌داری این دشمن قسم‌خورده‌ انقلاب اسلامی برای مبارزه با ملت ایران تشکیل‌ شده هست.

اما آنالیز واقع بینانه و دقیق مسائل کشور نشان می‌دهد، اگر چه جنگ تحمیلی اقتصادی با ایجاد تحریم‌هاى غیر‌قانونی خارجى بر اقتصاد ما فشار وارد مى‌کند اما بی‌ثباتی اقتصادی و گرانی‌های لجام‌گسیخته و ساعتی قیمت‌ها بیشتر از هر چیز ریشه در سوءمدیریت و بی‌برنامگی مسئولین دارد.

مردم و مسئولین به‌خوبی می‌دانند تحدیدها و تحریم‌های اقتصادی استکبار بر علیه کشور ایران چیز تازه ای نیست که افزایش یا تغییر نوع آن این‌گونه اقتصاد ما را به لرزش درآورد.

آنچه امروز مشکلات اقتصادی را تشدید کرده و موجی از فشار و دغدغه را بر عموم مردم غیور سرازیر کرده است ثمره بی‌توجهی‌ها به تولید ملی، اقتصاد مقاومتی و سهل‌انگاری و تعلل در برخورد با مفسدان اقتصادی، امتیازطلبان، زیاده‌خواهان و بی‌توجهی به تذکرات و راهبردهای اقتصادی مقام معظم رهبری حضرت آیت‌الله‌العظمی خامنه‌ای «مدظله‌العالی» بوده و هست.

در این راستا لازم هست قوه قضائیه با متخلفان اقتصادی و اخلال‌گران بازار سکه و ارز و دیگر مفاسد اقتصادی و اداری در هر سطحی که می باشند بشدت و با سرعت عمل برخورد نماید و نتیجه کارهای خود را در اسرع وقت به اطلاع مردم شریف ایران برساند.

مسئولین کشوری و لشکری باید با مدیریت جهادی و حساب شده ضمن پرداختن به مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم با صلابت و قدرت به مبارزه با استکبار دنبال کردند و لحظه‌ای از دشمنیِ دشمن غافل نشوند.

جامعه مدرسین حوزه علمیه شهر قم محکم اعلام می‌دارد مردم خدمتگزاران خود را در مبارزه با زورگویی‌های استکبار جهانی تنها نخواهند گذاشت و این بار نیز نظام اسلامی با اتحاد مسئولین و ملت بزرگ ایران با ابهت از این گردنه سخت به تندرستی عبور خواهد کرد.