محمد مهدی زرندی در جلسه شورای ترویج فرهنگ جهاد ،ایثار و شهادت دانشگاه علوم پزشکی قم بر لزوم تشکیل قرارگاه جهادی سلامت در استان قم تاکید کرد.

به گزارش پایگاه خبری فرهنگی شهرکریمه مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی قم با اشاره به استقبال گروه های مختلف جهادی کشور جهت حضور در مناطق مختلف محروم کشور و برخی نقاط و روستاهای استان قم برلزوم تشکیل فوری یک قرارگاه جهت ساماندهی امور تاکید کرد.

وی تصریح کرد هدفمندی فعالیت گروه های جهادی بسیار ضروری است چون حضور و خدمات برخی گروهها در مناطقی از استان صورت می گیرد که در الویت نیستند و باید خدمات به سمت محلات و روستاهای محروم هدایت گردد.

وی با اشاره به اردوهای جهادی دندانپزشکی نیاز مبرم به متخصص بیهوشی در کنار تیم های جهادی را ضروری ارزیابی کرد و با اشاره به اردوی جهادی آخر برگزار شده با ۱۸ یونیت فعال خواهان تامین کادر مورد نیاز در کنار تیم های جهادی شد.

مسئول بسیج جامعه پزشکی دانشگاه علوم پزشکی قم نیاز به تامین  اعتبارات مالی و تجهیزاتی را از دیگر نیازهای گروه های جهادی اعلام کرد و افزود با وجود کمک های خیرخواهانه و حمایت های انجام شده لازم است نگاه جدی تری به تقویت تیم های جهادی حوزه سلامت صورت گیرد.

زرندی با اشاره به استقبال برخی پزشکان جهت حضور در برنامه های جهادی به روحیه بالا و متعهد یکی از پزشکان متخصص اشاره کرد و گفت لازم است توجه ویژه ای به این بخش از کادر حوزه سلامت استان که ثابت شده در روزهای سخت کنار مردم هستند صورت بگیرد و مورد تشویق قرار بگیرند/ پایان پیام