مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان قم از کسب مقام نخست خوشه کسب وکار مبلمان قم درکشور همزمان با روز ملی بزرگداشت و حمایت از صنایع کوچک خبر داد. به گزارش شهرکریمه به نقل از روابط عمومی شرکت شهرک های صنعتی استان قم؛ امیر طیبی نژاد در گفت وگویی اظهارداشت: در حاشیه نخستین همایش خوشه […]

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان قم از کسب مقام نخست خوشه کسب وکار مبلمان قم درکشور همزمان با روز ملی بزرگداشت و حمایت از صنایع کوچک خبر داد.

به گزارش شهرکریمه به نقل از روابط عمومی شرکت شهرک های صنعتی استان قم؛ امیر طیبی نژاد در گفت وگویی اظهارداشت: در حاشیه نخستین همایش خوشه سوهان استان قم از عامل توسعه خوشه کسب وکار مبلمان استان بعنوان خوشه برتر کشور تجلیل شد.
وی این موفقیت بدست آمده در خوشه کسب وکار مبلمان را تداوم تجربیات و کسب موفقیت های این مدل از توسعه صنایع کوچک کشور در استان قم برشمرد و ابراز خشنودی کرد: صنایع کوچک قم پس از سال ها تلاش و مداومت توانسته است مدل خوشه ایی صنعت را نهادینه کند.
مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی قم افزود: ایجاد کنسرسیوم فروش و برند مشترک صمیم برای اولین بار در صنعت مبل کشور، ایجاد شبکه عمودی تولید و فروش با برند نویر با حضور تولید کننده مبلمان خام، رنگ کار، رویه کوب و مجموعه نمایشگاهی در قاب یک زنجیره تولید کامل، ایجاد اولین آبشار رنگ صنعت مبلمان در شهرک ثامن الائمه(ع) و برگزاری سالیانه همایش صنعت چوب استان با هدف معرفی این صنعت در کشور و استان از مهمترین اقدامات این خوشه در قم بود.
وی اضافه کرد: همچنین تسهیل در اخذ تسهیلات کم بهره جهت واحدها، افزایش فعالیت صنفی و تعامل با دستگاه های دولتی با همراهی اتحادیه، تعامل با تشکل ها و ایجاد زمینه حضور در شورای ملی مبلمان، حضور در نمایشگاه های بغداد و عمان برای توسعه صادرات مبل ، برگزاری ۱۲ دوره آموزشی طی سه سال و ایجاد شبکه آموزش جهت استمرار پس از خروج عامل از مهمترین دستاوردهای سه سال گذشته به حساب می آید.