استاندار قم گفت: از مدیران استان خواسته‌ایم مشکلات مردم در شهرستان‌ها و روستاها را با روحیه جهادی در کوتاه‌ترین زمان ممکن حل کنند.

به گزارش پایگاه خبری شهرکریمه، سیدمحمد آقامیری شب گذشته در جلسه شورای اداری شهرستان کهک اظهار داشت: مدیریت استان براساس ماموریت‌ها و وظایف ستادی خود از شهرستان‌های مختلف سرکشی و بازدید انجام داده و خواهد داد.

وی افزود: با برنامه‌ریزی‌های انجام شده با مدیران توافق کرده‌ایم که با روحیه جهادی به شهرستان‌ها و روستاها سفر کنیم و از نزدیک درجریان مشکلات مردم قرار بگیریم.

استاندار قم تصریح کرد: از مدیران خواسته‌ایم که مشکلات شهرستان‌ها و روستاها را در یک زمان مناسب حل کرده تا افزایش زمان بهره‌برداری طرح‌ها موجب ناراحتی مردم نشود.

آقامیری درخصوص پروژه‌های نیمه تمام شهرستان‌ها گفت: در دوره‌های قبلی مدیریت استان پروژه‌هایی در شهرستان‌ها افتتاح شده است و تا به امروز پیشرفت خوبی نیز داشته‌اند. از متولیان این پروژه‌ها می‌خواهیم آن‌ها را هرچه سریع‌تر تعیین تکلیف کنند.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: از فرماندار شهرستان کهک می‌خواهیم ماهیانه گزارشی از آخرین پروژه‌های عمرانی شهرستان به معاونت‌های استانداری ارائه دهد. مجموعه مدیریت استان نیز براساس وضعیت پروژه‌ها برای بهره‌برداری از آن‌ها زمان‌بندی مناسبی انجام دهد.

استاندار قم تصریح کرد: مدیران موظف هستند در راستای تحقق مصوبات این جلسه، در کوتاه‌ترین زمان اقدامات لازم را انجام دهند.

آقامیری گفت: رفع مشکلات مردم نیازمند پیگیری و روحیه جهادی است. مسائل و دغدغه‌های مردم در کوتاه‌ترین زمان باید حل شود.

وی اظهار داشت: ۴۵ روز دیگر در شهرستان کهک حاضر خواهیم شد تا مصوبات این جلسه را پیگیری کرده و به حل سایر مسائل و مشکلات بپردازیم.

لازم به ذکر است در این جلسه ۴۲ موضوع در حضور استاندار مطرح شد که ۳۵ مورد از آن‌ها مصوب گردید تا دستگاه‌ها نسبت به حل‌ آن اقداماتی انجام دهند.

انتهای پیام/