به گزارش پایگاه خبری،فرهنگی شهرکریمه به نقل از گروه سیاسی خبرگزاری میزان، مراسم بزرگداشت پنجمین سالگرد ارتحال آیت الله خوشوقت در دفتر مقام معظم رهبری در شهر قم برگزار گردید.   بر طبق گزارش حوزه دوم اسفند ۱۳۹۱، آیت‌الله خوشوقت در عزیمت زیارتی به عربستان سعودی به دلیل آسیب تنفسی در بیمارستان ملک فیصل شهر […]

مراسم پنجمین سالگرد ارتحال آیت‌لله خوشوقت در شهر قم برگزار شدبه گزارش پایگاه خبری،فرهنگی شهرکریمه به نقل از گروه سیاسی خبرگزاری میزان، مراسم بزرگداشت پنجمین سالگرد ارتحال آیت الله خوشوقت در دفتر مقام معظم رهبری در شهر قم برگزار گردید.  

بر طبق گزارش حوزه دوم اسفند ۱۳۹۱، آیت‌الله خوشوقت در عزیمت زیارتی به عربستان سعودی به دلیل آسیب تنفسی در بیمارستان ملک فیصل شهر مکه درگذشت، که با در گذشت وی رهبر معظم انقلاب در پیامی از آیت الله خوشوقت با عنوان های عالم ربانی، سالک الی الله و عارف بالله یاد نمودند.

آیت‌الله عزیزالله خوشوقت مجتهد و استاد اخلاق، امام جماعت مسجد امام حسن مجتبی واقع در سه راه طالقانی (پیچ شمران) در تهران و از بارز‌ترین شاگردان اخلاق و عرفان علامه طباطبایی بود.

آیت الله خوشوقت، درس ها خارج فقه و اصول را نزد حضرات آیات عظام سید حسین بروجردی و امام خمینی (ره) گذراند و حکمت و فلسفه و تفسیر را نزد علامه طباطبایی (ره) آموخت.