اتفاقات ۱۲ فروردین  64 خلاصه: دستگاه بزرگ حفاری شهید رجائی توسط نخست وزیر در سالروز جمهوری اسلامی در خلیج فارس بازنمایی گردید.   مراسم تکریم یوم الله ۱۲ فروردین با اظهارات دادستان کل کشور برگزار گردید.   بازنمایی دستگاه بزرگ حفاری در خلیج فارس    به مناسبت یوم الله ۱۲ فروردین روز جمهوری اسلامی با […]

اتفاقات ۱۲ فروردین  64

خلاصه:

دستگاه بزرگ حفاری شهید رجائی توسط نخست وزیر در سالروز جمهوری اسلامی در خلیج فارس بازنمایی گردید.

 

مراسم تکریم یوم الله ۱۲ فروردین با اظهارات دادستان کل کشور برگزار گردید.

 

بازنمایی دستگاه بزرگ حفاری در خلیج فارس

   به مناسبت یوم الله ۱۲ فروردین روز جمهوری اسلامی با حضور مهندس میرحسین موسوی نخست وزیر دستگاه حفاری دریائی شهید رجائی در خلیج فارس بازنمایی گردید.

طبق این گزارش نخست وزیر بهمراه مهندس غرضی وزیر نفت، آقازاده معاون نخست وزیر در امور اجرائی و فدائی و همتی نمایندگان مجلس شورای اسلامی بعد از ورود به جزیره سیری برای بازدید از دستگاه حفاری دریائی شهید رجائی وارد محل استقرار این دستگاه گردید.

نخست وزیر بعد از بازدید از قسمت های متفاوت دستگاه حفاری شهید رجائی در اجتماع کارکنان زحمت کش این واحد با تاکید بر حضور قدرتمند ایران در آب های خلیج فارس اظهار کرد: کشور ما طولانی ترین مرز را در منطقه دارد و انقلاب ما به اسم اسلام و خدا برنده شده و برای همه ملت های اسلامی پیام دارد. نخست وزیر اضافه کرد: این انقلاب قصد دارد در آب های خلیج فارس حضور فعال داشته باشد و اصلا و ابدا قصد ندارد به درون خود بخزد و حصاری به دور خود بکشد.(۱)

 

گرامیداشت یوم الله ۱۲ فروردین در دانشگاه تهران

 (1) به مناسبت یوم الله ۱۲ فروردین مراسم با شکوهی با حضور اقشار متفاوت مردم مسلمان و شهیدپرور تهران و جمعی از مقام های لشکری و کشوری در دانشگاه تهران برگزار گردید.

آیت الله صانعی دادستان کل کشور در این مراسم اظهار کرد: مردم در ۱۲ فروردین به نظام جمهوری اسلامی و به معنای دیگر به قانون بنیادی که در آن موازین و قوانین اسلامی گنجانده شده رای دادند و این رای از طرفی به معنای پشتیبانی از ولایت فقیه، مجلس شورای اسلامی، دولت، قوه قضائیه و دیگر دستگاه های کشورمان و از طرف دیگر به معنای قطع دست قدرت ها از کشور اسلامیمان خواهد بود. دادستان کل کشور تاکید کرد: با قوت گرفتن نظام الهی اسلام در کشورمان قلب های بسیاری به سمت اسلام هدایت شده و نمونه آن ایثارگری های مردم در طول جنگ تحمیلی بوده هست.(۲)

مراجع:

۱٫ کیهان، ۱۷ فروردین ۶۴، ص ۱۵
۲٫ کیهان، ۱۷ فروردین ۶۴، ص ۱۳

انتهای متن/