فرمانده سپاه علی بن ابیطالب(ع) استان قم گفت: حساس نمودن جامعه نسبت به رعایت و حفظ شئونات فرهنگی و ارزشی از وظایف اصلی امامان جماعت مساجد و روحانیان است. به گزارش شهرکریمه، سردار غلامرضا احمدی یکشنبه شب در جشنواره برترین های مساجد قم در سالن همایش های شهرداری این شهر با اشاره به تلاش همه […]

فرمانده سپاه علی بن ابیطالب(ع) استان قم گفت: حساس نمودن جامعه نسبت به رعایت و حفظ شئونات فرهنگی و ارزشی از وظایف اصلی امامان جماعت مساجد و روحانیان است.

به گزارش شهرکریمه، سردار غلامرضا احمدی یکشنبه شب در جشنواره برترین های مساجد قم در سالن همایش های شهرداری این شهر با اشاره به تلاش همه جانبه دشمن برای تهاجم به مقدسات اسلامی، تاکید رهبر معظم انقلاب در خصوص تشکیل قرارگاه های فرهنگی برای مقابله با جنگ نرم دشمن را مورد توجه قرار داد.
وی از تهیه یک منشور همکاری در این زمینه خبر داد و افزود: این منشور همکاری بین امامان جماعت به عنوان فرمانده قرارگاه فرهنگی مسجد، فرمانده پایگاه بسیج و جانشین قرارگاه فرهنگی مسجد به همراه رئیس هیات امنا و معتمد و نخبه مردمی محله در مسجد در ۶ بند بر اساس اسناد بالا دستی از جمله فرمایش های رهبر فرزانه انقلاب به امضا می رسد.
وی با اشاره به شرکت همه قشرهای جامعه برای حضور در صف مبارزه با دشمن در جریان هشت سال جنگ تحمیلی، افزود: با توجه به اینکه جنگ امروز دشمن علیه ما عظیم تر، ظریف تر و حتی خطر ناک تر است، روحانیت و ائمه جمعه و جماعات به عنوان فرماندهان قرارگاه فرهنگی باید با تاسی به حضرت امام راحل ضمن گوشزد نمودن آفت ها و آسیب های هجمه فرهنگی دشمن، حساسیت های زیادی را نسبت به این موضوع در جامعه ایجاد کنند.
وی با بیان این که جنگ به راه افتاده علیه نظام اسلامی یک جنگ معنوی و سیاسی است، گفت: ما در نبردی به سر می بریم که در آن ایمان، بصیرت، تقوی و اخلاق مردم مورد هدف قرار گرفته است.
احمدی خاطرنشان کرد: اگر روزی دشمن رزمندگان ما را در جبهه ها با سلاح شیمیایی مورد حمله قرار می داد و ما سعی می کردیم با نصب ماسک خود را از عوارض آن مصون نگه داریم، امروز باید در برابر عوارض ناشی از جنگ فرهنگی دشمن که به مراتب از بمب های شیمیایی خطرناک تر است، بیشتر احساس خطر و تهدید کنیم.
جشنواره بهترین های مساجد قم به همت شهرداری، شورای اسلامی شهر و بسیج محلات سپاه علی بن ابیطالب(ع) قم به مناسبت ۳۱ اردیبهشت ماه سالروز تخریب مسجد الاقصی به دست رژیم صهیونیستی و روز جهانی مساجد و آغاز هفته تکریم مساجد کشور ترتیب یافته بود.