به گزارش پایگاه خبری،فرهنگی شهرکریمه به نقل از خبرگزاری فارس، در نشست سازگاری آستان مقدس حضرت معصومه(س) و ستاد راهنمای زیارت کننده که در محل اداره کل ارتباطات عمومی آستان مقدس حضرت معصومه(س) برگزار شد، طرفین راه‌های مشارکت مشترک را ارزیابی و بر ضرورت مشارکت مشترک اهتمام کردند. در این دیدار که با معیت مسئولین […]

به گزارش پایگاه خبری،فرهنگی شهرکریمه به نقل از خبرگزاری فارس، در نشست سازگاری آستان مقدس حضرت معصومه(س) و ستاد راهنمای زیارت کننده که در محل اداره کل ارتباطات عمومی آستان مقدس حضرت معصومه(س) برگزار شد، طرفین راه‌های مشارکت مشترک را ارزیابی و بر ضرورت مشارکت مشترک اهتمام کردند.

در این دیدار که با معیت مسئولین کمیته‌های سازگاری و حمایت نجف این ستاد انجام شد، گزارشی مبسوط از روند فعالیت‌های ستاد راهنمای زیارت کننده عرضه شد.

عقیل منصوری جانشین ستاد راهنمای زیارت کننده گفت: موکب آستان حضرت معصومه(س) در عمود ۱۰۸۰ جاده نجف به کربلا سال کنونی فعالیت می‌کند.

وی اضافه کرد: با توجه به اینکه همه خبرگان امر اربعین بر ارزش مبحث رسیدگی به گمشدگان و راهنمایی زوار اتفاق نظر داشته و حل آن را یکی از درخواست‌های همه مواکب و متولیان امر بر می‌شمرند، قرار شد در گام نخست و در ادامه فعالیت‌های تیم مواکب از کمیته سازگاری این ستاد، مبحث راه‌اندازی ایستگاه راهنمای زیارت کننده در موکب آستان حضرت معصومه(س) در دستور کار قرار گیرد.