[ad_1] به گزارش خبرگزاری پایگاه خبری شهرکریمه، در پی حادثه تروریستی در سریلانکا، حجت الاسلام عباسی رئیس جامعه المصطفی العالمیه صلی الله علیه و آله و سلم طی نامه ای به سفیر کشور سریلانکا در ایران این حادثه را محکوم کرد. متن نامه به شرح زیر است: جناب آقای دکتر محمد شریف انیس […]

[ad_1]

به گزارش خبرگزاری پایگاه خبری شهرکریمه، در پی حادثه تروریستی در سریلانکا، حجت الاسلام عباسی رئیس جامعه المصطفی العالمیه صلی الله علیه و آله و سلم طی نامه ای به سفیر کشور سریلانکا در ایران این حادثه را محکوم کرد.

متن نامه به شرح زیر است:

جناب آقای دکتر محمد شریف انیس

سفیر محترم کشور سریلانکا در ایران

با سلام و تحیت

خبر حمله تروریستی و وحشیانه روز یکشنبه ۲۱ آوریل ۲۰۱۹ به کلیساها و هتل­های کشور عزیز و سربلند سریلانکا، که منجر به کشته و مجروح شدن صدها نفر از مردم بی‌گناه شد، موجب تأثر و تأسف این‌جانب گردید.

جامعهالمصطفی‌العالمیه به عنوان مرکز علمی و دانشگاه بین­المللی، ضمن ابراز همدردی با بازماندگان این حادثه غمناک، صریحاً این جنایت ضدبشری و ضددینی را محکوم نموده، قاطعانه اعلام می­دارد این اقدامات تروریستی و ضدانسانی، که با حمایت برخی دولت­های غربی و صهیونیست بین­الملل و ایادی حقیر و ناپاک آنان به وقوع پیوسته است، هرگز نخواهد توانست به اهداف غیرانسانی خود دست یابد و برای آنها و حامیان تروریست آنان، دست­آوردی جز خفت و خواری و انزوا به دنبال نخواهد داشت.

بدین وسیله، ضمن ابراز همدردی مجدد با خانواده قربانیان این جنایت، به دولت محترم و ملت سربلند سریلانکا و به تمامی مسیحیان و آزادی‌خواهان جهان عرض تسلیت داشته، برای مجروحان و مصدومان این حادثه اسف‌بار آرزوی شفای عاجل دارم./۸۲۹/ج

علی عباسی

[ad_2]