به گزارش پایگاه خبری،فرهنگی شهرکریمه به نقل از خبرنگار فرهنگی باشگاه خبرنگاران پویا، یکی از دخترهای شیعه لبنانی که در حوزه علمیه تحصیل می‌کند، دلنوشته‌ای را برای رهبر معظم انقلاب ارسال کرد. بعد از مدتی فهمید که نامه‌اش خوانده شده و جواب داده شده هست. ضمن اینکه چفیه‌ای هم به عنوان هدیه از رهبر معظم […]

به گزارش پایگاه خبری،فرهنگی شهرکریمه به نقل از خبرنگار فرهنگی باشگاه خبرنگاران پویا، یکی از دخترهای شیعه لبنانی که در حوزه علمیه تحصیل می‌کند، دلنوشته‌ای را برای رهبر معظم انقلاب ارسال کرد. بعد از مدتی فهمید که نامه‌اش خوانده شده و جواب داده شده هست. ضمن اینکه چفیه‌ای هم به عنوان هدیه از رهبر معظم انقلاب دریافت نمود. نامه جواب دفتر مقام معظم رهبری به دو دختر خانم لبنانی هم تحویل داده گردید.

ترجمه نامه دختر لبنانی در ادامه می‌آید:

بسم الله الرحمن الرحیم

سلام علیکم و رحمه الله

سلام بر تو ای ولی خداوند در میان ما و عزیز ما و طبیب آلام ما …

امروز جناب دکتر شیخ علی رضا اعرافی به حوزه ما آمد و وقتی از منبر بالا رفت در ابتدا سلام شما را به ما رساند. اشک چشمانم جاری گردید و به کلاس دویدم، این برگه را از دفترم کندم و قلم برداشتم، تا کوشش چهارم یا پنجمم باشد که برای شما می‌نویسم.

همه دیدارهای شما با محصلین و فرهیختگان و دانشجوهای و بسیجیان و علما و دخترهای و فرزندان شهدا، موجب می‌شود از ته قلب به آنها غبطه بخورم و مکررا تخیل کردم که من بین آن‌ها هستم، در محضر شما.

آرزویم این هست که حتی یکبار شما را ببینم، صادقانه بگویم ما فرزندان شماییم در لبنان، فرزندان شما که از دشواری این زندگی، به سیمای شما نگاه می‌کنیم و فراموش می‌کنیم هر آنچه بر ما می‌رود، و با شنیدن صدایتان دردهایمان را التیام می‌بخشیم، یک دوا و یک نام خوش که همه آلام ما را خوب می‌کند، و آن خامنه‌ای هست. از خداوند می‌خواهم به من توفیق حضور در میان زیارت کنندگان شما را بدهد.

در جواب دفتر مقام معظم رهبری آمده هست: وی برای این دو دختر خانم دعا کرده و چفیه‌ای برایشان فرستادند.