[ad_1] حجت الاسلام محسن آمره در گفتگو با خبرنگار شهرکریمه با اشاره به اجرای ویژه برنامه فرنگی هر سه‌شنبه و پنج‌شنبه از ساعت ۱۹ روبروی مقبره الشهدا در صحن امام رضا (ع) افزود: این ویژه برنامه در روزهای سه‌شنبه با موضوع شخصیت شناسی حضرت معصومه (س) و معرفی ستارگان و علمای مدفون در حرم مطهر […]

[ad_1]

حجت الاسلام محسن آمره در گفتگو با خبرنگار شهرکریمه با اشاره به اجرای ویژه برنامه فرنگی هر سه‌شنبه و پنج‌شنبه از ساعت ۱۹ روبروی مقبره الشهدا در صحن امام رضا (ع) افزود: این ویژه برنامه در روزهای سه‌شنبه با موضوع شخصیت شناسی حضرت معصومه (س) و معرفی ستارگان و علمای مدفون در حرم مطهر و در روزهای پنج‌شنبه با موضوع معرفی سیره شهدا با دعوت از کارشناسان مؤسسه سیره شهدا دنبال می‌شود.

وی بیان کرد: نمایشگاه دائمی حریم حرم با موضوع زندگی نامه حضرت معصومه (س) در قالب روایتگری در هشت غرفه در پارکینگ شرقی حرم مطهر برپا شده است.

مدیر کل روابط عمومی و تبلیغات آستان مقدس حضرت معصومه (س) گفت: ویژه برنامه‌های حرم گردی و شخصیت شناسی حضرت معصومه (س) که در روزهای دوشنبه و چهارشنبه برگزار می‌شد به علت شیوع ویروس کرونا تعطیل شده است.

وی با اشاره به فعالیت دفاتر پاسخگویی به سؤالات و شبهات دینی و بیان احکام میان نمازها افزود: در اجرای برنامه‌های فرهنگی رعایت پروتکل‌های بهداشتی مورد توجه خادمان مربوطه و زائران قرار می‌گیرد.

برای رعایت پروتکل های بهداشتی، محل برگزاری نمایشگاه مجوطه باز است.

[ad_2]