کارگردان نمایش یه دم و دو گوش از اجرای این نمایش شاد و کودکانه تا ۲۵ اسفند ماه امسال خبر داد.

به گزارش شهرکریمه به نقل از فارس سیدمحمدجواد طاهری در گفت وگو با خبرنگار فارس در قم با اشاره به موضوع نمایش یه دم و دو گوش اظهار کرد: این نمایش با هدف بهبود موضوع بهداشت شهری و شهروندی تولید شده و به مخاطب کودک و نوجوان می‌آموزد که شهری که در آن زندگی می‌کنیم به اندازه خانه ما از نظر پاکیزگی و احترام به حقوق شهروندی اهمیت دارد.

وی خاطرنشان کرد: این نمایش به سفارش نهاد خاصی تولید نشده بلکه یکی از دغدغه‌های بنده این بود که به کودکان آموخته شود نظافت شهری را جدی بگیرند و به مسائل پاکیزگی شخصی، عمومی و اجتماعی توجه ویژه داشته باشند.

کارگردان نمایش یه دم و دو گوش با بیان اینکه این نمایش از سوی خانم ریحانه سلامت نوشته شده است گفت: بر خلاف نمایش‌های کودکانه که امروز شاهد اجراهای آنها هستیم بیشتر تلاش این نمایش بر بعد آموزشی است به این دلیل در انتخاب موسیقی سعی شده از موسیقی ۸/۶ استفاده نشود. آهنگ‌سازی این کار را محسن میرزایی از بهترین آهنگ‌سازان کشور در زمینه تئاتر به عهده گرفتند.

وی خاطرنشان کرد: تمام موسیقی‌های نمایش و شعرها در قالب ریتم ۴/۲ طراحی شده تا کودکان در عین حال که انرژی لازم از موسیقی و فضای صحنه را دریافت می‌کنند، بتوانند شعر را بشنوند.

وی با اشاره به کاستی‌های شهر در بخش فرهنگی گفت: اگر مردم و خانواده‌ها همراهی و استقبال کنند و به بخش آموزشی نیز توجه شود، آثار این چنینی روی صحنه می‌رود.

طاهری از اجرای نمایش یه دم و دو گوش از پنجم تا بیست و پنجم اسفند ماه امسال خبر داد و افزود: این نمایش در خانه نمایش واقع در بلوار الغدیر، رو به روی بوستان علوی، کوچه ۴۹، فرعی اول سمت چپ اجرا می‌شود. محمد حاجی بابایی، علی هاشمی، مینو منصوری و… از جمله بازیگران این نمایش هستند.