[ad_1] به گزارش خبرنگار شهرکریمه، در دیدارهای مرحله گروهی فصل ۱۳۹۹ لیگ برتر بسکتبال مردان باشگاه‌های کشور، نماینده قم سه شنبه شب در تالار بسکتبال آزادی تهران، با پیروزی ۱۰۹ بر ۶۹ برابر تیم آینده‌سازان تهران به دومین برد متوالی خود در رقابت‌های این فصل دست یافتند. در فصل جاری لیگ برتر بسکتبال مردان باشگاه‌های […]

[ad_1]

به گزارش خبرنگار شهرکریمه، در دیدارهای مرحله گروهی فصل ۱۳۹۹ لیگ برتر بسکتبال مردان باشگاه‌های کشور، نماینده قم سه شنبه شب در تالار بسکتبال آزادی تهران، با پیروزی ۱۰۹ بر ۶۹ برابر تیم آینده‌سازان تهران به دومین برد متوالی خود در رقابت‌های این فصل دست یافتند.

در فصل جاری لیگ برتر بسکتبال مردان باشگاه‌های کشور ۱۶ تیم در دو گروه مقدماتی به شکل دوره‌ای با یکدیگر به رقابت می‌پردازند تا جایگاه تیم‌ها در هر گروه برای حضور در مرحله پلی‌آف مشخص شود.

تیم‌های شیمیدر قم، آینده سازان تهران، ذوب‌آهن اصفهان، کوچین آمل، شهرداری بندرعباس و مس کرمان در گروه دوم لیگ برتر بسکتبال مردان باشگاه‌های کشور قرار دارند.

نماینده قم با ۴ امتیاز از دو بازی در صدر گروه دوم این رقابت‌ها قرار دارد و آینده سازان تهران و نیروی زمینی تهران هر کدام با یک امتیاز و بر حسب تفاضل به ترتیب در رده‌های بعدی قرار دارند.

با پایان مسابقات در هفته دوم، لیگ برتر به علت حضور تیم ملی کشورمان به مسابقات انتخابی کاپ آسیا به تعطیلی خواهد رفت.

[ad_2]