[ad_1] به گزارش خبرنگار شهرکریمه، با قرعه کشی رقابت‌های والیبال لیگ یک باشگاههای کشور، نماینده قم هم حریفان خود را شناخت. تیم افق قم که در این فصل از رقابت‌ها با نام «رعد پدافند» به میدان می‌رود در گروه دوم این مسابقات با تیم‌های سامسونگ تهران، نماینده اردبیل، پاس گرگان، صنایع اردکان، ایرانشید چالوس، خوش […]

[ad_1]

به گزارش خبرنگار شهرکریمه، با قرعه کشی رقابت‌های والیبال لیگ یک باشگاههای کشور، نماینده قم هم حریفان خود را شناخت. تیم افق قم که در این فصل از رقابت‌ها با نام «رعد پدافند» به میدان می‌رود در گروه دوم این مسابقات با تیم‌های سامسونگ تهران، نماینده اردبیل، پاس گرگان، صنایع اردکان، ایرانشید چالوس، خوش سیمای آمل و هوشیار تبریز همگروه شده است و بر اساس برنامه در اولین مسابقه خود به مصاف هوشیار تبریز می‌رود.

کمیته برگزاری رویدادها و مسابقات فدراسیون والیبال در نظر دارد در صورت تأیید ستاد ملی مقابله با کرونا، لیگ دسته یک مردان را از اوایل مهرماه سال جاری آغاز کند.

همچنین در گروه اول این مسابقات تیم‌های جوان ارومیه، مس رفسنجان، سرو قامتان همدان، مقاومت بسیج، ملوان تهران، مجتمع فولاد خراسان، عقاب نهاجا و نماینده خراسان رضوی با هم رقابت می‌کنند.

[ad_2]