کارشناس مذهبی و مسائل سیاسی اظهار کرد: ما هرجا مسئول انقلابی در راس امور قرار داده شد، هیچ ضرری نکردیم. «حاج قاسم سلیمانی» نمونه بارز مسئول انقلابی است و شهید سلیمانی بود که در سی سال گذشته تمام حیثیت دشمنان و صهیونیسم را تحقیر کرده است.

به گزارش پایگاه خبری فرهنگی شهر کریمه، دکتر حشمت الله قنبری شب گذشته در جشن بزرگ گرامیداشت دهه فجر انقلاب اسلامی که توسط شورای هماهنگی اصول گرایان استان قم در مسجد چهارمردان برگزار شد، بیان کرد: دستاوردهای اصلی و اساسی انقلاب شکوهمند ما، «استقلال»، «آزادی» و «جمهوری اسلامی» بود.

 

وی انقلاب اسلامی را یک پدیده ناب و ریشه دار در حقایق دین مقدس اسلام دانست و افزود: در تاریخ ده هزار ساله ایران، دو پادشاه ننگ دست‌نشاندگی را بر پیشانی ملت ایران چسبانده‌اند که به تصریح تاریخ یکی رضا شاه پهلوی و دیگری محمد رضا شاه پهلوی است.

 

همچنین اعلام کرد: یک جریان سلطنتی مستمر و پیوسته‌ای که خیلی‌ها حتی خواب تغییرش را هم نمی‌دیدند، توسط امام راحل نابود شد و انقلاب دست مردم را براساس خواسته هایشان گرفت و از دامن جریان یهود و بهائیت رها کرد و در دست دین مبین اسلام گذاشت.

 

کارشناس تاریخ و مسائل سیاسی با اشاره به اینکه چهل و سه سال از حماسه آفرینی ملت ایران در سال ۱۳۵۷ سپری شده، ابراز کرد: هم دشمنان انقلاب اسلامی هم دوستداران انقلاب اسلامی تمهیدات ویژه ای را به کار می‌گیرند اما دشمنان انقلاب اسلامی در نقطه مقابل ما، هشیارانه در رابطه با مفاهیم اسلامی و انقلابی، شاعبه آفرینی و شبهه افکنی می‌کنند.

وی با بیان اینکه امام خمینی (ره) در زمان خودش «کرار بلافرار» بود، گفت: امام راحل، آنچه را که در فرهنگ ایران زمین ننگ بود و شرف ملت را زیر سوال می‌برد، نابود کرد؛ ما استقلال خود را مدیون حرکت‌های بی نظیر امام خمینی (ره) هستیم.

 

قنبری ادامه داد: امام خمینی (ره) شاگرد اول مکتب اهل بیت علیهم السلام است، انقلاب اسلامی یک جریان خلاق و مواج است که بر پایه سنت های خداوندی بالاخره نظام سلطه را در هم خواهد شکست.

 

همچنین اظهار کرد: انقلاب اسلامی درخشان ترین خورشید تاریخ است که هم مسیحیت و هم بقیه مذاهب اسلامی در بلاد اسلامی و در غرب نگاهشان به کسانی است که مقید به انقلاب اسلامی هستند. امروز انقلابی ها شکنندگان صولت آمریکا هستند.

 

وی با تاکید بر اینکه دشمنان و مهاجمان در این چهل و سه سال به دنبال تخفیف و تحقیر ملی و ایران بوده اند، خاطر نشان کرد: مردم جمهوری اسلامی ایران به دشمن در سایه «روحیه انقلابی» اجازه تحقیر ملت و کشورشان را نداده و حتی یک قدم هم عقب‌نشینی نکرده‌اند.

 

این کارشناس مذهبی با بیان اینکه انقلاب اسلامی، آزادی را به همه آحاد مردم ایران برگرداند، عنوان کرد: وظیفه انقلاب، امنیت بخشی به مردم است؛ با وجود این فتنه‌های بزرگ اگر نورانیت و برکت این انقلاب و نفس اولیای الهی نبود، این کشور در حالت عادی نباید ادامه می‌داد.

وی تصریح کرد: ما هرجا مسئول انقلابی در راس امور قرار داده شد، هیچ ضرری نکردیم. «حاج قاسم سلیمانی» نمونه بارز مسئول انقلابی است و شهید سلیمانی بود که در سی سال گذشته تمام حیثیت دشمنان و صهیونیسم را تحقیر کرده است.

 

قنبری اضافه کرد: دستاورد انقلاب اسلامی، سپهبد حاج قاسم سلیمانی است. دست یک انقلابی که شهید سلیمانی باشد، دست یک ملت را به دامن خدای متعال می‌رساند.

 

وی تاکید کرد: وقتی عمل و رفتار و گفتار انقلابی نداریم، جامعه نسبت به یکدیگر بی رحم می‌شود. اصلاح جامعه وقتی حاصل می‌شود که هرکسی اول خودش را بسازد‌. خودسازی مقدمه واجب جامعه سازی‌ست.

 

کارشناس مسائل سیاسی در پایان خطاب به تمامی مدیران و مسئولان بیان کرد: در نظام و حکومت اسلامی، حتی رئیس کارخانه و یک شرکت هم باید یاور حضرت مهدی (عج) باشد. انقلاب اسلامی یعنی محبت، مودت، انس و آنچه که در دوران دفاع مقدس توسط رزمندگان اسلام انجام شد.

 

انتهای پیام/

  • نویسنده : مجتبی امیرفرزانه