به گزارش پایگاه خبری،فرهنگی شهرکریمه به نقل از خبرگزاری تسنیم از شیراز، ، هفدهمین نمایشگاه بین‌المللی خودرو با حضور جمعی از مسئولان استانی و خودروسازان برتر کشور و در زمینه پشتیبانی از کالای ایرانی و تولید ملی در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی فارس آغاز به کار کرد. مدیر عامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی فارس در حاشیه گشایش […]

به گزارش پایگاه خبری،فرهنگی شهرکریمه به نقل از خبرگزاری تسنیم از شیراز، ، هفدهمین نمایشگاه بین‌المللی خودرو با حضور جمعی از مسئولان استانی و خودروسازان برتر کشور و در زمینه پشتیبانی از کالای ایرانی و تولید ملی در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی فارس آغاز به کار کرد.

مدیر عامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی فارس در حاشیه گشایش این نمایشگاه گفت: صنعت خودرو به عنوان یک صنعت تأثیرگذار در اقتصاد کشور در صورت پشتیبانی می‌تواند سبب رونق صنعت های بزرگ و کوچک مختلفی من جمله فولاد، پتروشیمی، لاستیک، آلومینیوم، شیشه، نساجی، رنگ و غیره گردد.

 

وی از حضور فعالین برتر این حوزه در چهار سالن سرو، بهار، نرگس و ملاصدرا و فضای باز نمایشگاهی اطلاع داد و اضافه کرد: شرکت خودروسازی سایپا در این نمایشگاه برای نخستین بار در کشور محصول تازه ای با موتور ملی، طراحی ملی، پلت فرم داخلی که توسط طراحان و مهندسین ایرانی طراحی و تولید گردیده هست پرده برداری خواهد کرد.

موسوی مشارکت‌کنندگان این نمایشگاه را شرکت ایران خودرو، ایران خودرو دیزل، گروه سایپا، سایپا یدک، سایپا سیتروئن، سایپا دیزل، زامیاد، پارس خودرو، چانگان، کارمانیا، مسئولان خودرو، گروه بهمن، بهمن دیزل، بهمن موتور، سیبا موتور، بهمن لیزینگ، کویر موتور و امداد خودرو را برشمرد.

موسوی تصریح کرد: با توجه به شرایط اقتصادی کشور و بعضی از مشکلات موجود در حوزه این صنعت و حتی کنسل شدن بعضی از نمایشگاه های خودرو در دیگر سایت‌های نمایشگاهی کشور شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی فارس با اندیشیدن تمهیدات مخصوص و استفاده از حداکثر ابزارها و ارتباطات و با کوشش زیاد هفدهمین دوره از نمایشگاه بین‌المللی خودرو را برگزار نمود.

  وی اضافه کرد: تمامی علاقه‌مندان، متخصص ها و عموم بازدیدکنندگان می‌توانند جهت بازدید از این نمایشگاه تا روز جمعه به تاریخ ۲۹ تیرماه ۱۳۹۷ به محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی فارس مراجعه کنند.