همایش تجلیل از آموزش دهندگان و سوادآموزان برگزیده طرح فرهنگی، دینی و آموزشی کتاب «نماز کلید بهشت» در قم برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری فرهنگی شهرکریمه، حجت‌الاسلام محمدرضا قاسمی نیا معاون سوادآموزی اداره کل آموزش و پرورش استان قم، امروز در مراسم تجلیل از آموزش دهندگان و سوادآموزان نمونه طرح فرهنگی، دینی و آموزشی کتاب «نماز کلید بهشت» با بیان اینکه حدود ۴۵۰ کلاس در خصوص نماز در سال ۱۴۰۰ برگزار شده است، اعلام کرد: این برنامه با استقبال و حضور چهارهزار و نهصد سوادآموز و ۳۰۰ آموزش‌دهنده انجام شده است.

 

وی با اشاره به اینکه اقامه نماز در دین اسلام بسیار حائز اهمیت است، اضافه کرد: همه سوادآموزان و مربیان تلاش کنند که اول خودشان را به برپایی نماز مصمم کنند و سپس این عمل را در خانواده، دوستان و جامعه ترویج دهند.

 

قاسمی نیا اظهار کرد: طرح آموزشی کتاب «نماز کلید بهشت» با هدف آموزش احکام مفاهیم صحیح نماز بوده که توسط معاونت سوادآموزی اداره کل آموزش و پرورش استان برگزار شده و سعی بر این است که ان شا الله در ده دقیقه اول هر کلاسی این کتاب و اصول اقامه نماز آموزش داده شود.

همچنین در پایان این مراسم، با حضور «محمدرضا خدادادی» مدیرکل منابع انسانی و پشتیبانی و نماینده سازمان نهضت سوادآموزی کشور از ۱۵ آموزش‌دهنده و سوادآموز فعال و برتر این طرح فرهنگی و آموزشی، با اهدای لوح و هدایا قدردانی شد.

 

انتهای پیام/

  • نویسنده : مائده عسگری
  • منبع خبر : خبرگزاری پانا