همایش رابطین نمایندگی ولی فقیه در حوزه های مقاومت بسیج ناحیه امام حسین(ع) عصر روز یکشنبه ۲۲ اسفند با حضور مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان قم، در سالن جلسات حوزه دو بسیج شهید قربانی برگزار شد.

به گزارش شهرکریمه ، در همایش رابطین نمایندگی ولی فقیه در حوزه های مقاومت بسیج ناحیه امام حسین(ع) و مسئولان روابط عمومی حوزه ها ابتدا حجت الاسلام علی اعظم خدابنده لو مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه طی سخنانی ضمن تسلیت فرارسیدن سالروز وفات حضرت ام البنین(س) و همچنین گرامیداشت روز شهدا، بر اهتمام به فعالیت در بسیج به عنوان تفکری که مشی انقلاب و راه شهدا را استمرار می بخشد، تاکید کرد.

وی همچنین استمرار حضور بیشتر رابطان نمایندگی در فعالیت های میدانی بسیج و حراست از امنیت اعتقادی بسیجیان در برنامه ها، نظارت بر فعالیت حلقه های تربیتی صالحین و رصد خروجی متناسب آنها، موضوع مسجد محوری فعالیت های بسیج در سال ۹۶، ترویج روحیه خدمتگزاری به انقلاب و مردم به عنوان ویژگی بدیهی تفکر بسیجی در جامعه و نیز ارائه مرتب گزارش فعالیت ها را خواستار شد.

حجت الاسلام والمسلمین سیدحسن اکبری مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام علی بن ابی طالب(ع) نیز در این همایش، با تاکید بر نقش «باورها» در زندگی و رفتار افراد عنوان کرد: آن چیزی که ما را باور می کند که در جامعه خالصانه برای خدا گام برداریم، همان باور ما به موضوع «عبد» بودن است.

پخش کلیپ، نوحه خوانی در وصف شهدا و سالروز وفات حضرت ام البنین(س) و توزیع بسته های فرهنگی در پایان سال ۹۵، بخش های جنبی این همایش بود که به همت معاونت روابط عمومی ناحیه بسیج امام حسین(ع) صورت گرفت.