به گزارش خبرنگار سرویس سیاسی خبرگزاری شهرکریمه حجت الاسلام سید ابوالحسن معنوی مدیرعامل مؤسسه آموزشی تبلیغی دارالزهرا (س) از برگزاری همایش گرامیداشت حضرت آیت الله صافی گلپایگانی به همراه تجلیل از دانش آموختگان این مؤسسه خبر داد. وی گفت: از سال ۹۰ که مؤسسه دارالزهرا آغاز به کار کرده است تا کنون ۱۴۴۰ نفر فارغ […]

به گزارش خبرنگار سرویس سیاسی خبرگزاری شهرکریمه حجت الاسلام سید ابوالحسن معنوی مدیرعامل مؤسسه آموزشی تبلیغی دارالزهرا (س) از برگزاری همایش گرامیداشت حضرت آیت الله صافی گلپایگانی به همراه تجلیل از دانش آموختگان این مؤسسه خبر داد.

وی گفت: از سال ۹۰ که مؤسسه دارالزهرا آغاز به کار کرده است تا کنون ۱۴۴۰ نفر فارغ التحصیل شدند و برای تجلیل از برخی از دانش آموختگان همایشی با سخنرانی آیت الله رضا رمضانی رئیس مجمع جهانی اهل بیت و پیام حضرت آیت الله نوری همدانی برگزار خواهد شد.

حجت الاسلام معنوی تصریح کرد: از آنجا که حضرت آیت الله صافی گلپایگانی اهتمام ویژه ای در امر تبلیغ و اعزام مبلغ داشت این همایش با نکوداشت وی مزین شده است؛ سال ها از طریق دفتر این مرجع فقید اعزام مبلغ صورت می گرفت اما چون آسیب در مناطق هدف تبلیغی زیاد بود تلاش شد تا مؤسسه دارالزهرا با آموزش مبلغ بتواند گام های محکم تری از عرصه تبلیغ دین بردارد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: حضرت آیت الله صافی همیشه توصیه داشت که کار با جدیت صورت بگیرد و برای گزارش نویسی و گزارش دهی وقت هدر نرود از همین رو بسیاری از فعالیت های تبلیغی ما مورد پرداخت رسانه ای قرار نگرفته است؛ تربیت مبلغ در اقشار مختلف در مؤسسه دارالزهرا صورت گرفته و حتی خارج از تبلیغ دین مواردی مانند اعطای ۱۲هزار جهیزیه دیده می شود.

گفتنی است همایش گرامیداشت حضرت آیت الله صافی گلپایگانی روز پنج شنبه ۱۵ دی ماه ساعت ۱۰ صبح در سالن همایش های مدرسه عالی دارالشفا با سخنرانی آیت الله رمضانی و پیام حضرت آیت الله نوری همدانی برگزار می شود.

[ad_2]

منبع
[email protected]