[ad_1] به گزارش شهرکریمه، حجت‌الاسلام غفاری در گفت‌وگویی با اشاره به برگزاری جلسات متعدد کمیسیون آموزش به منظور بررسی مجدد نظام جامع آموزش کارکنان تدوین دومین ویراست نظام جامع آموزش کارکنان آستان مقدس خبر داد. وی با بیان اینکه آستان مقدس بانوی کرامت برای تحقق رسالت‌های خود با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری و […]

[ad_1]

به گزارش شهرکریمه، حجت‌الاسلام غفاری در گفت‌وگویی با اشاره به برگزاری جلسات متعدد کمیسیون آموزش به منظور بررسی مجدد نظام جامع آموزش کارکنان تدوین دومین ویراست نظام جامع آموزش کارکنان آستان مقدس خبر داد.

وی با بیان اینکه آستان مقدس بانوی کرامت برای تحقق رسالت‌های خود با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری و انتظارات ایشان از اعتاب مقدس به عنوان قطب فرهنگی کشور، نیازمند نیروهایی آراسته به اخلاق اسلامی، ایثارگر، فعال، کارآمد، مؤمن، متواضع، مسئولیت‌پذیر، متعهد به انقلاب و ملتزم به ولایت فقیه و متخصص و کاردان دارد، افزود: تحقق رسالت‌های والای این آستان مقدس منوط به تعریف فرایندی کارآمد، تحول‌خواه و آینده نگر در امر آموزش نیروی انسانی است.

رئیس اداره آموزش آستان مقدس حضرت معصومه سلام الله علیها ادامه داد: ارتقای نیروی انسانی در سه ساحت‌ بینشی، گرایشی و رفتاری و تحقق مسئولیت خدمتگزاری شایسته در آستان مقدس از وظایف نهاد آموزش به حساب می‌آید.

وی نیروی انسانی را از مهمترین منابع سازمانی که برنامه ریزی، توسعه، بهبود و توانمندسازی آن کارآیی سازمان را افزایش داده و به پیشبرد اهداف آن کمک می‌کند دانست و گفت: انتخاب، انتصاب و سازماندهی نیروی انسانی در بخش‌های مختلف می‌بایست تابع معیارهای مناسب و مشخص باشد تا برای تصدی پست‌های سازمانی افرادی کاردان و لایق انتخاب و به کار گمارده شوند.

[ad_2]