پربیننده ترین اخبار روز گذشته (شنبه ۱۳ مردادماه) خبرگزاری فارس را در اینجا رویت می کنید: فیلم/ ظروف دارویی چه طور تولید می گردد؟/ صنعتی که احتیاج به «واردات ممنوع» دارد تولید کنندگان ظروف دارویی در ایران در حالتی که از پشتیبانی های مناسب برخوردار شوند، توان دارند به جز برطرف احتیاج های داخلی به صادرات […]

پربیننده ترین اخبار روز گذشته (شنبه ۱۳ مردادماه) خبرگزاری فارس را در اینجا رویت می کنید:

فیلم/ ظروف دارویی چه طور تولید می گردد؟/ صنعتی که احتیاج به «واردات ممنوع» دارد

تولید کنندگان ظروف دارویی در ایران در حالتی که از پشتیبانی های مناسب برخوردار شوند، توان دارند به جز برطرف احتیاج های داخلی به صادرات انبوه نیز فکر کنند.

جزئیات هجوم آشوبگران به حوزه علمیه اشتهارد

مدیر حوزه علمیه شهرستان اشتهارد اظهار کرد: آشوبگران با سنگ و آجر نمای حوزه علمیه ماهدشت را هدف قرار دادند و شیشه های نمازخانه را شکستند و در در خلال این خرابکاری ها، شعارهای هنجارشکنانه سر می دادند.

۳ سبب که ایران با تهدیدها و نویدهای ترامپ پای میز مذاکره نمی رود

یک مقام اطلاعاتی پیشین آمریکا به عرضه سه دلیلی پرداخته که موجب می گردد تهدیدها و نویدهای ترامپ برای کشاندن ایران پای میز مذاکره بی اثر باشند.

خدمتی که مسیح علینژاد به انقلاب می کند

چند روز قبل فیلمی در صفحه شخصی خانم علینژاد منتشز شد که یک دختر جوان مانتویی همراه با دختر خردسالش، نسبت به برهنگی و کشف حجاب اعتراض می کند. این فیلم به غایت دلگرم کننده هست.

یمنی ها جنوب عربستان را موشک باران کردند؛ شلیک ۳ موشک در کمتر از ۲ ساعت

یگان موشکی ارتش و کمیته های مردمی یمن از شلیک چند موشک بالستیک به محل تجمع ارتش عربستان سعودی در جنوب این کشور اطلاع داد.