مدیرکل تعزیرات حکومتی استان قم از پلمب ۲۹ مورد واحد صنفی تولیدی و توزیعی در استان قم از ابتدای طرح ویژه نظارتی ایام نوروز و ماه مبارک رمضان تا به امروز خبرداد.

مهدی ریاضی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار سرویش اجتماعی پایگاه خبری شهرکریمه، طی سخنانی اظهار کرد: اداره‌کل تعزیرات حکومتی به عنوان مرجع رسیدگی به تخلفات مندرج در قوانین تعزیرات حکومتی و قانون نظام صنفی و مبارزه با قاچاق کالا و ارز وظیفه رسیدگی و اجرای احکام قطعی صادره را بعهده دارد.

وی ادامه داد: طرح ویژه نظارتی ۶۰ روزه ایام پایانی سال و ماه مبارک رمضان از چهارم اسنفد ماه سال گذشته شروع شد و تا پایان ماه مبارک رمضان ادامه دارد در این طرح با همکاری نمایندگان صمت، جهاد کشاورزی، اتاق اصناف، میراث فرهنگی و گردشگری، دادستانی، بازرسی کل و استانداری در قالب گشت های مشترک از شرکت ها، واحدهای صنفی تولیدی و توزیعی و سردخانه ها و میادین تره و بار با رویکرد پیشگیری و بازدارندگی از وقوع تخلف بازرسی و در صورت اصرار به تکرار تخلف ضمن تشکیل پرونده تخلف نسبت به پلمب و نصب پارچه تخلف اقدام گردید.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان قم تصریح کرد: از ابتدای شروع طرح تاکنون طی ۱۸۰ اکیپ گشت مشترک از یک هزار و ۸۵۰ واحد صنفی و غیرصنفی بازرسی کرده و ۵۷۰ واحد متخلف شناسایی شده‌اند، همچنین برای آنان پرونده تخلف تشکیل گردید و برای ۲۹ واحد که علیرغم تذکرات و تشکیل پرونده اصرار به تکرار تخلف داشتند پلمب و برای ۲۵ واحد پارچه تخلف نصب گردید.

وی در پایان عنوان کرد: از ابتدای شروع طرح یک هزار و ۵۴۰ فقره پرونده در حوزه های کالا و خدمات، قاچاق کالا و ارز، بهداشت و دارو و درمان به شعب تعزیرات حکومتی وارد که تعداد هزار و ۴۰۰ فقره پرونده رسیدگی و مجازات نقدی معادل ۱/۷۰۰/۰۰۰/۰۰۰/۰۰۰ ریال برای متهمین و متخلفین تعیین و صادر گردید.

انتهای پیام/