مدیرکل بهزیستی استان قم با صدور پیامی چهل و سومین سالگرد تاسیس سازمان بهزیستی کشور را تبریک گفت.

به گزارش پایگاه خبری شهرکریمه، سید صادق میرئی، با صدور پیامی چهل و سومین سالگرد تاسیس سازمان بهزیستی کشور را تبریک گفت.

بسمه تعالی

حضرت امام حسین(علیه السلام) در حدیثی گهربار می فرمایند: ای مردم بدانید که نیازهای مردم به شما از نعمت های خداست، پس نعمتهای خداوند شما را خسته نکند که تبدیل به عذاب و گرفتاری می شود . بحارالانوار، ج۷۵، ص۱۲۷

این سخن گوهربار سرور آزادگان جهان بیانگر اهمیت خدمت به مردم به عنوان موهبتی الهی است و کار در سازمان بهزیستی و خدمت به شریف ترین و عزیزترین قشر جامعه آن هم در این شرایط سخت اقتصادی اگر با نیت خالص باشد بی شک مصداق این حدیث شریف و متنعم شدن از سفره نعمات الهی و رضایت خلق است.

آغاز هفته بهزیستی امسال مصادف گردیده با ۲۵ ذی الحجه و نزول آیه مبارکه هَلْ أَتَى و روز خانواده، شعار امسال هفته بهزیستی « برای مردم برای بهزیستن » است؛ این هفته فرصتی است برای ارزیابی عملکرد یک ساله بهزیستی در خدمت به جامعه هدف و حرکت در مسیر تحقق مطالبات بجا و واقعی ولی نعمتان ما در بین مردم و آغازی برای ایجاد تحول در ارائه خدمات بهتر به اقشار گرانقدر تحت پوشش.

اینجانب ضمن تقدیر از خدمات و تلاشهای عموم همکاران پرتلاشم در بخشهای دولتی، خیریه و خصوصی، خیرین و شرکای اجتماعی بهزیستی، مراکز مثبت زندگی و کلیه مراکز شبانه روزی و روزانه و… هفته بهزیستی را تبریک عرض نموده و از خداوند منان توفیق، سلامت و سعادت همگان را خواستارم.

سید صادق میرئی

مدیرکل بهزیستی استان قم