پیکر مطهر آیت الله سید محمد نقی شاهرخی(ره) نماینده سابق مردم لرستان در مجلس خبرگان رهبری، روز سه شنبه در قم تشییع و به خاک سپرده شد. به گزارش شهرکریمه، در این مراسم که شخصیت های برجسته ای همچون آیات اعرافی مدیر حوزه های علمیه کشور، سید احمد خاتمی، شاه آبادی، سعیدی تولیت آستان مقدس […]

پیکر مطهر آیت الله سید محمد نقی شاهرخی(ره) نماینده سابق مردم لرستان در مجلس خبرگان رهبری، روز سه شنبه در قم تشییع و به خاک سپرده شد.

به گزارش شهرکریمه، در این مراسم که شخصیت های برجسته ای همچون آیات اعرافی مدیر حوزه های علمیه کشور، سید احمد خاتمی، شاه آبادی، سعیدی تولیت آستان مقدس حضرت معصومه(س)، علوی بروجردی، نمایندگان دفاتر و بیوت مراجع تقلید، مسئولان استان های لرستان و قم و قشرهای مختلف مردم حضور داشتند، پیکر آن عالم جلیل القدر در میان حزن و اندوه و فریادهای یاحسین مشایعت کنندگان از مسجد امام حسن عسکری(ع) تا حرم مطهر حضرت معصومه(س) تشییع و پس از طواف و اقامه نماز میت توسط آیت الله سید موسی شبیری زنجانی از مراجع تقلید در این مکان مقدس به خاک سپرده شد.
مجلس ترحیم و بزرگداشت آن مرحوم امشب مصادف با شب شهادت امام رضا(ع) بعد از نماز مغرب و عشا در حسینیه امام خمینی(ره) دفتر رهبر معظم انقلاب در قم برگزار می شود.
آیت الله سید محمد نقی شاهرخی پس از حدود هفت دهه تلاش و مجاهدت در راه اسلام، عصر یکشنبه هفته جاری به دلیل عارضه مغزی در سن ۸۲ سالگی در بیمارستانی در قم دعوت حق را لبیک گفت.
نمایندگی نخستین دوره مجلس شورای اسلامی، نماینده تام‌الاختیار امام خمینی(ره) در بروجرد و بروجن و نماینده استان لرستان در سومین و چهارمین دوره مجلس خبرگان رهبری از جمله فعالیت های مرحوم آیت الله شاهرخی به شمار می آید.منبع: ایرنا