این بازیکن رقمی در حدود ۷۰۰ میلیون تومان از باشگاه صبا طلبکار بود و برای دریافت مطالباتش از این باشگاه  در وقتی که زنده بود به فیفا شکایت نمود. حالا وکلا و خانواده این بازیکن فقید در پی دریافت مطالبات شان از باشگاه صبای شهر قم می باشند. باشگاهی که در حال حاضر در خطر […]

این بازیکن رقمی در حدود ۷۰۰ میلیون تومان از باشگاه صبا طلبکار بود و برای دریافت مطالباتش از این باشگاه  در وقتی که زنده بود به فیفا شکایت نمود.

حالا وکلا و خانواده این بازیکن فقید در پی دریافت مطالبات شان از باشگاه صبای شهر قم می باشند. باشگاهی که در حال حاضر در خطر سقوط به لیگ دسته اول هست و پول و امکاناتی ندارد بدین ترتیب به نظر می آید که برای نخستین مرتبه در فوتبال ایران و شاید هم جهان یک بازیکن فقید از دیار باقی از یک باشگاه امتیاز کسر کند!

باشگاهی که در حال حاضر در خطر سقوط به لیگ دسته اول هست و پول و امکاناتی ندارد بدین ترتیب به نظر می آید که برای نخستین مرتبه در فوتبال ایران و شاید هم جهان یک بازیکن فقید از دیار باقی از یک باشگاه امتیاز کسر کند!کریم بهرامی در اظهار کرد و گو با فارس خبر شکایت ماچادو از صبا به فیفا را تایید کرد.