فرمانده انتظامی استان قم از کشف بیش از ۲۱۶ کیلوگرم مواد مخدر از نوع حشیش از یک دستگاه خودروی سواری در این استان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری فرهنگی شهرکریمه نه نقل از پایگاه خبری پلیس قم، سردار محمدرضا میرحیدری در گفت و گویی اظهار داشت: طرح کنترل محورهای مواصلاتی قم با همکاری ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی استان و همراهی تمامی واحدهای اجرایی و انتظامی برگزار شد.

وی افزود: ماموران با اعزام به محورهای مواصلاتی استان و با کنترل نامحسوس تردد خودروهای عبوری، به ۲ دستگاه خودروی پژو پارس به شماره پلاک های معلوم مشکوک شدند و بلافاصله دستور توقف خودروها را صادر کردند.

میرحیدری اضافه کرد: هر ۲ نفر راننده با افزایش سرعت و انجام حرکات مارپیچ در طول مسیر قصد فرار داشتند که با رعایت قانون بکارگیری سلاح و به منظور جلوگیری از فرار خودرو به سمت لاستیک آنان تیراندازی شد و درنهایت خودروها متوقف و رانندگان دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی استان قم بیان داشت: سرانجام طی بازرسی صورت گرفته از یکی از خودروها، ۲۱۶ کیلو و ۱۰۰گرم حشیش در قالب ۲۰۱ بسته باندرول شده بالفاف و از خودروی دیگر نیز حدوداً ۷۰۰ کیلوگرم گردو و ۳۴۰ کیلوگرم بادام زمینی فاقد هر گونه مجوز و قاچاق کشف و در نهایت متهمان به همراه پرونده تشکیل شده برای انجام مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی استان شدند.