استاندار قم با بیان اینکه کمیته امداد به دنبال ایجاد اشتغال پایدار برای خانوار تحت حمایت خود باشد، عنوان کرد: کمک‌های کمیته امداد امام خمینی(ره) نباید به صورت مسکن و موقتی باشد، بلکه باید پایدار باشد.

به گزارش پایگاه خبری فرهنگی شهرکریمه سیدمحمد آقامیری استاندار قم ظهر امروز در مراسم جشن ملی توانمندسازی ۱۰۰ هزار مددجو تحت حمایت کمیته امداد امام خمینی(ره) گفت: امام خمینی(ره) با فکری ارزشمند و الهی تصمیم گرفت با ایجاد یک حساب ۱۰۰ برای محرومین مسکن‌سازی‌کند و این موضوع در حوزه های اشتغال و معیشت هم جاری شد.

استاندار قم تصریح کرد: اعتقاد بنده این است کمیته امداد یک مجموعه انقلابی است که از انوار الهی برگرفته شده؛ کاری که کمیته امداد در طول این سال‌ها برای مستمندان و نیازمندان کرده کاری بسیار ارزشمند است.

وی تصریح کرد: واقعیت ماجرا این این است هیچ نهاد معتبری همچون کمیته امداد امام خمینی(ره) برای رسیدگی به وضع حال نیازمندان نداریم‌.

وی ادامه داد: خدمتی که کمیته امداد امام خمینی(ره) به مردم می‌کند خدمتی بی منت است؛ اخلاص کار باعث افزایش چند برابری ارزش آن می‌شود. آقامیری اشاره کرد: روزهای یک شنبه و سه شنبه افرادی به استانداری مراجعه و با من دیدار می‌کنند که حجم مشکلات آن‌ها قابل شمارش نیست. وی افزود: مدیران ما گاهی اوقات با نوشتن یک دستور و یا تسهیل مسیر آن فرد نیازمند، مشکل مهم و بزرگی از حجم مشکلات آن‌ شخص برطرف می‌کند. وی ادامه داد: حال که توفیق خدمت به مردم نصیبمان شده نباید از این فرصت غافل شویم؛ قانون را تا جایی که ممکن است باید برای مردم منعطف کنیم که مبادا آن‌ها در پیچ و خم مسائل اداری گرفتار شوند.

استاندار قم در بخش دیگری از سخنان خود گفت: مسئولین ما موظف هستند گرفتاری مردم را حل کنند؛ قلمی که می‌تواند مشکل بخش عمده‌ای از مردم را حل کند چرا آن را حرکت ندهیم. وی با بیان اینکه کمیته امداد به دنبال ایجاد اشتغال پایدار برای خانوار تحت حمایت خود باشد، عنوان کرد: کمک‌های کمیته امداد امام خمینی(ره) نباید به صورت مسکن و موقتی باشد، بلکه باید پایدار باشد.