آئین و یادواره شهدای دانش آموز گروه سرود مدرسه قطب راوندی قم که در اثر بمباران هوایی رژیم بعث در یکم بهمن سال ۶۵ به شهادت رسیدند در محل این حادثه برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری فرهنگی شهرکریمه آئین و یادواره شهدای بمباران هوایی قم در روز سال ۶۵ و شهدای دانش آموز «گروه سرود پرواز»، عصر امروز در محل شهادت این شهیدان برگزار شد.

در این مراسم، گروه‌های سرود دانش آموزی به اجرای سرودهای انقلابی پرداختند و در بخش دیگری از این مراسم نیز سرود دانش آموزان مدرسه راهنمایی قطب راوندی قم که در سال ۶۵ برای ایام دهه فجر تمرین کرده بودند و در مسیر بازگشت از اجرا در اثر اصابت موشک هواپیمای بعثی به شهادت رسیدند توسط گروه سرود دانش آموزان قمی بازخوانی شد.

صبح امروز نیز جمعی از مردم و مسئولین قم با حضور در قطعه شهدای بمباران در گلزار شهدای علی‌بن‌جعفر(ع) ضمن عطرافشانی و غبارروبی مزار مطهر این شهیدان، یاد و خاطره آنان را گرامی داشتند.

بزرگداشت شهدای گروه سرود مدرسه راهنمایی قطب راوندی امسال بسیار متفاوت و  توسط دستگاه‌هایی همانند حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه (س) سپاه علی بن ابیطالب قم (ع)، شهرداری قم، شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی، ستاد کنگره ملی شهدا قم و برخی دیگر از نهادهای فرهنگی استان قم برگزار شد.