مسئول قرارگاه مردمی اربعین استان قم با اشاره به حضور فعال خادمان دهه هشتادی در این قرارگاه گفت: از پنجم ماه صفر سال‌جاری، بیش از ۱۳۰ هزار زائر در مواکب قرارگاه مردمی اربعین اسکان یافته‌ و پذیرایی شده‌اند.

به گزارش پایگاه خبری شهرکریمه، مهدی قربانی کرم شامگاه پنجشنبه در مراسم شکرانه خدمت به زائرین اربعین حسینی قرارگاه مردمی اربعین استان قم که با حضور مسئولان استانی و هزار نفر از خادمین و خانواده‌های خدام این قرارگاه در آستان مقدس امامزاده شاه جمال (ع) برگزار شد، عنوان کرد: خدمت به زائران امام حسین(ع) فرصتی‌ست بایستی لحظه لحظه آن را غنیمت شمرد چراکه شاید در آینده حسرت این روزها را بخوریم.

مسئول قرارگاه مردمی اربعین استان قم گفت: خیلی از خادمین این قرارگاه دوست داشتند که در این مسیر پیاده‌روی اربعین باشند اما از با از خودگذشتگی در شهر مقدس کریمه اهل بیت(ع) ماندند تا از زائران اربعین و عاشقان سید و سالار شهیدان میزبانی شایسته‌ای داشته باشند.

وی با بیان اینکه قرارگاه مردمی اربعین امسال توفیقات فراوانی داشت، تصریح کرد: امسال سیاست قرارگاه این بود که در تک‌تک محله‌های استان قم حضور داشته باشد، از همین رو ۷۰ مسجد و حسینیه اعلام آمادگی کردند که ۳۰ نقطه برای خدمت‌رسانی به زائران انتخاب شد.

قربانی کرم اضافه کرد: به حمدالله امسال یک سرمایه اجتماعی عظیم و ظرفیت قوی مردمی با همکاری و پشتیبانی دستگاه‌های اداری و اجرایی استان پای‌کار آمد که حقیقتا در سطح استان و حتی ملی شاهد این شوق خدمت در بین مردم شریف قم بودیم.

مسئول قرارگاه مردمی اربعین استان قم حضور دهه هشتادی‌ها را در فعالیت‌های امسال قرارگاه پررنگ برشمرد و افزود: امسال دهه هشتادی‌ها در بخش‌های مختلف خدمت‌رسانی قرارگاه مردمی اربعین حسینی ساماندهی شدند و در میزبانی از زائران خوش درخشیدند.

وی تأکید کرد: امسال قرارگاه مردمی مدیریت و برنامه‌ریزی پیاده‌روی جاماندگان اربعین حسینی استان را در بلوار پیامبر اعظم(ص) نیز برعهده داشت که با همدلی و هم‌افزایی خادمین و نوکران امام حسین(ع) توانستیم روسفید باشیم.

قربانی کرم در بخش پایانی سخنان خود خاطرنشان کرد: از پنجم ماه صفر تا به امروز، قرارگاه مردمی اربعین حسینی استان قم در مواکب خود به بیش از ۱۳۰ هزار زائر اربعین در بخش‌های اسکان، پذیرایی، درمان، فرهنگی، و… خدمت‌رسانی کرده است و این فعالیت‌ها تا ۲۵ شهریورماه ادامه دارد.

انتهای پیام/