بخش آندوسکوپی و کولونوسکوپی بیمارستان شهدای قم با حضور مهدی مصری رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم در راستای خدمت‌رسانی به بیماران افتتاح شد.

به گزارش سرویس اجتماعی پایگاه خبری شهرکریمه، مهدی مصری در مراسم افتتاح بخش آندوسکوپی و کولونوسکوپی بیمارستان شهدا با ابراز خرسندی از افتتاح این بخش اظهار داشت: خوشحالیم که در یک منطقه کم برخوردار به همشهریان عزیز با دستگاه‌های پیشرفته خدمات تخصصی ارائه کنیم.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم افزود: با افتتاح این واحد، بیماران گوارشی که دارای زخم‌های گوارشی و برخی از بیماری‌هایی که ناشی از بیماری گوارشی هستند، مدیریت و غربالگری می‌شوند.

وی با تأکید بر اینکه با تشخیص به‌موقع سرطان‌ها عمده این نوع بیماری‌ها قابل‌درمان هستند، گفت: با اضافه شدن متخصصین فلوشیب به دانشگاه فرصت‌های خوبی در دانشگاه و دو مرکز خیرین سلامت و شهدا به‌منظور ارائه خدمات بهینه به مردم ایجاد می‌شود که شامل فعالیت‌های تشخیصی و درمانی هستند.

شایان ذکر است دستگاه “آندوسکوپی و کولونوسکوپی” بیمارستان شهدای قم از سوی یکی از خیرین سلامت استان با مبلغ ۲۷۵ میلیون تومان اعتبار از طریق هیئت‌امنای صرفه‌جویی ارزی در معالجه بیماران وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و با هماهنگی دفتر خیرین مرکز شهدا استان خریداری‌شده است.

انتهای پیام/