[ad_1] علیرضا برخورداری در گفتگو با خبرنگار شهرکریمه اظهار داشت: امیر مهدی زاده کاراته کای خوشنام و باتجربه قمی که از گزینه‌های حضور در المپیک ۲۰۲۰ توکیو به شمار می‌رود به نمایندگی از کاراته قم در مسابقات قهرمانی آسیا در ازبکستان شرکت خواهد داشت. وی افزود: حضور امیر مهدی زاده از این نظر در مسابقات […]

[ad_1]

علیرضا برخورداری در گفتگو با خبرنگار شهرکریمه اظهار داشت: امیر مهدی زاده کاراته کای خوشنام و باتجربه قمی که از گزینه‌های حضور در المپیک ۲۰۲۰ توکیو به شمار می‌رود به نمایندگی از کاراته قم در مسابقات قهرمانی آسیا در ازبکستان شرکت خواهد داشت.

وی افزود: حضور امیر مهدی زاده از این نظر در مسابقات قهرمانی آسیا در ازبکستان خوشحال کننده است که وضعیت حضور وی در میادین آینده و کسب سهمیه المپیک را تسهیل می‌کند و از نظر روحی و روانی مهدی زاده را در شرایط مناسبی قرار می‌دهد.

رئیس هیئت کاراته استان قم گفت: مهدی زاده در مسابقه انتخابی تیم ملی ۳ مسابقه برگزار کرد و در هر ۳ بازی نیز به پیروزی رسید و این ۳ برد به معنای نهایی شدن حضور امیر مهدی در مسابقات قهرمانی آسیا بود که قرار است در میانه تابستان در ازبکستان برگزار شود.

برخورداری بیان داشت: مهدی زاده در ادوار اخیر مسابقات قهرمانی آسیا همواره حاضر بوده و اقتدار خود را بر رخ کشیده و این امیدواری وجود دارد که وی بتواند در مسابقات قهرمانی آسیا بار دیگر طلایی شود و به نوعی نشان دهد که طلای بازی‌های آسیایی جاکارتا نیز حق او بوده است.

وی عنوان کرد: مهم‌ترین هدف پیش روی کاراته کای بااخلاق قمی کسب سهمیه المپیک ۲۰۲۰ توکیو و موفقیت در المپیک است و مهدی زاده تمام هدف خود برای یک سال آینده را موفقیت در این رویداد قرار داده است.

[ad_2]