[ad_1] به گزارش پایگاه خبری شهرکریمه از قم، حجت‌الاسلام و المسلمین عسکر دیرباز ظهر امروز در شورای اداری استان قم در سالن جلسات کرامت استانداری با اشاره به روز پیوند حوزه و دانشگاه اظهار کرد: روز ۲۷ آذر سال ۱۳۵۸ شهید مفتح به دست گروه فرقان ترور شد و به این مناسبت، روز ۲۷ آذر […]

[ad_1]

به گزارش پایگاه خبری شهرکریمه از قم، حجت‌الاسلام و المسلمین عسکر دیرباز ظهر امروز در شورای اداری استان قم در سالن جلسات کرامت استانداری با اشاره به روز پیوند حوزه و دانشگاه اظهار کرد: روز ۲۷ آذر سال ۱۳۵۸ شهید مفتح به دست گروه فرقان ترور شد و به این مناسبت، روز ۲۷ آذر به نام روز پیوند حوزه و دانشگاه نامگذاری شد.

وی ادامه داد: گروه فرقان در سال‌های ابتدایی انقلاب اسلامی، شخصیت‌های زیادی را ترور کرد، رهبر این گروه شخصی به نام گودرزی بود که ۲۰ سال داشت و ادعای تفسیر قرآن می‌کرد.

رئیس دانشگاه قم افزود: انعطاف پذیری، گفت و گو در عین پایبندی به اصول و ارزش قائل شدن برای تخصص و داشتن نگاه باز از جمله درس‌هایی است که از سرنوشت گروه فرقان می گیریم، این گروه را می‌توان به خوارج صدر اسلام تشبیه کرد.

دیرباز با اشاره به لزوم استفاده مدیران از فرصت خدمت گذاری به مردم اظهار کرد: مدیران باید از روش‌های درست برای رسیدن به اهداف انقلاب اسلامی استفاده کنند و این مساله ضروری است.

وی ادامه داد: مدیران دانشگاه‌ها باید گوش شنوایی برای شنیدن مطالبات، دغدغه ها و اعتراضات دانشجویان را داشته باشند.

انتهای پیام/۸۰۰۴

[ad_2]