عضو خبرگان رهبری با بیان اینکه مسئولان باید به مسئله تولید و اشتغال و اقتصاد مقاومتی به‌صورت دلسوزانه توجه کنند، گفت: متأسفانه غیرت اقتصادی و اشتغالی به چشم نمی‌خورد، بنابراین درصورتی‌که می‌توان به شعارها و بنرها جامه عمل پوشاند که مسئولان غیرت کاری داشته باشند.

آیت‌الله سید هاشم بطحایی در گفت‌وگو شهر کریمه با اشاره به اینکه اقتصاد یکی از ارکان دین محسوب می‌شود، اظهار داشت: هنگامی‌که پیامبر اکرم(ص) در مقام نیایش می‌فرماید “خدایا نان و روزی ما را زیاد کن که اگر نان نباشد نماز و روزه هم نخواهد بود” در اینجا منظور از نان، اقتصاد و معاش در زندگی است.

وی بابیان اینکه بهترین راه برای مقابله با تهدیدهای دشمن اقتصاد مقاومتی است، افزود: هنگامی‌که اقتصاد داخلی خودکفا شد دیگر کنگره آمریکا و دشمنان نمی‌توانند کشور را تهدید به تحریم کنند.

عضو مجلس خبرگان رهبری با اشاره به اینکه رونق تولید و اقتصاد مقاومتی در کشور به مسئولان دولتی برمی‌گردد، تصریح کرد: متأسفانه در ادارات مختلف تابلو و بنر می‌زنند و اعلام می‌کنند اقتصاد مقاومتی و تولید و اشتغال، اما با بنر و تبلیغات مشکل حل نمی‌شود باید یک فکر اساسی در این رابطه کرد.

وی بابیان اینکه اقتصاد مقاومتی و تولید و اشتغال ایده‌‌آل نبوده و نیست، عنوان کرد: واردات اجناس بنجل ازجمله خلال‌دندان و سنگ‌پا نشان‌دهنده این بوده که متأسفانه مسئولان گوش به حرف نیستند.

آیت‌الله بطحایی با اشاره به اینکه مسئولان باید به مسئله تولید و اشتغال و اقتصاد مقاومتی به‌صورت دلسوزانه توجه کنند، ابراز کرد: متأسفانه غیرت اقتصادی و اشتغالی به چشم نمی‌خورد، بنابراین درصورتی‌که می‌توان به شعارها و بنرها جامه عمل پوشاند که مسئولان غیرت کاری داشته باشند.

عضو مجلس خبرگان رهبری بیان کرد: امیدواریم در دولت جدید با وزرای فعال‌تر و جوان‌تر آرزوی خودکفایی اقتصاد برآورده شود.