[ad_1] علی جان صادق پور در گفتگو با خبرنگار شهرکریمه در رابطه با پروژه‌هایی که در استان قم در حال اجرا هستند، گفت: حفر و تجهیز پنج حلقه چاه در شهر قم و شهرهای تابعه و پیگیری تصویب پروژه تصفیه خانه فاضلاب شهر پردیسان از جمله پروژه‌های در حال اجرا در این استان هستند. وی […]

[ad_1]

علی جان صادق پور در گفتگو با خبرنگار شهرکریمه در رابطه با پروژه‌هایی که در استان قم در حال اجرا هستند، گفت: حفر و تجهیز پنج حلقه چاه در شهر قم و شهرهای تابعه و پیگیری تصویب پروژه تصفیه خانه فاضلاب شهر پردیسان از جمله پروژه‌های در حال اجرا در این استان هستند.

وی گفت: برنامه جدیدی برای قرائت کنتور مشترکین با استفاده از زیرساخت شبکه اینترنتی در حال انجام است.

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان قم عنوان کرد: تکمیل سامانه تله متری در سه مرحله خرید تجهیزات مرتبط با فشار شکن‌ها و فشارسنج‌های شبکه توزیع، نصب فشار سنج‌های لاگردار و فشارشکن‌های شبکه توزیع و اقدامات مربوط به پایدارسازی سامانه پایش و راهبری و نرم افزار HMI در دستور کار قرار دارد.

وی گفت: اجرایی کردن قانون استفاده بهینه از آب شرب شهری و روستایی، تکمیل بازسازی تأسیسات چاه‌های آب شرب علی آباد، توسعه بخش خصوصی در بهره برداری آب پساب، تکمیل عملیات بازسازی تصفیه خانه شماره چهار فاضلاب و مطالعه و طراحی فرایند اجرا سیستم دفع لجن تصفیه خانه فاضلاب شماره ۲ و سه از جمله برنامه‌های در نظر گرفته شده توسط آبفای قم است.

صادق پور اظهار کرد: تفاهم اولیه برای جداسازی آب فضای سبز از آب شرب انجام گرفته است.

وی گفت: با استفاده از ابزارهای مدیریتی و فنی و قانونی در امسال به کاهش هدررفت آب مورد استفاده خواهیم پرداخت.

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان قم ابراز کرد: طی امسال از پرسنل بخش خصوصی جهت استفاده از انرژی‌های نوین از جمله احداث سایت خورشیدی معصومیه و نیروگاه آبی سالاریه استفاده خواهد شد.

وی در پایان اصلاح کنتورها و لوازم اندازه گیری را از جمله اقدامات این سازمان در امسال دانست.

[ad_2]