[ad_1] به گزارش خبرنگار شهرکریمه، مسابقات فوتسال جام رمضان قم از امشب در سالن شهید حیدریان قم آغاز می‌شود و تیم‌های حاضر در این رقابت‌ها پس از وقت افطار تا بامداد روز بعد، مسابقات خود را در این سالن ورزشی برگزار می‌کنند. در این رقابت‌ها ۲۰ تیم حضور دارند که در ۴ گروه ۵ تیمی […]

[ad_1]

به گزارش خبرنگار شهرکریمه، مسابقات فوتسال جام رمضان قم از امشب در سالن شهید حیدریان قم آغاز می‌شود و تیم‌های حاضر در این رقابت‌ها پس از وقت افطار تا بامداد روز بعد، مسابقات خود را در این سالن ورزشی برگزار می‌کنند.

در این رقابت‌ها ۲۰ تیم حضور دارند که در ۴ گروه ۵ تیمی قرار گرفته‌اند و پس از برگزاری مسابقات مرحله گروهی از هر گروه ۲ تیم به مرحله دوم صعود می‌کنند تا ۸ تیم حاضر در آن مرحله در ۲ گروه ۴ تیمی مسابقات خود را دنبال کنند.

در گروه یک تیم‌های بوی گندم، دنیای کتاب، اتحادیه نانوایان الف، فست فود باما و شهدای چاشم حضور دارند و در گروه دوم تیم‌های شهید رئیس کرمی، شهید علی آخوندی، خادم الحسین، مقاومت ۳۱۳ و نوجوانان محمد سیما قرار گرفته‌اند.

تیم‌های ذاکر، گروه عمرانی قلی زاده، جوانان مهدیار، معدن منگنز و شهید رواقی در گروه سوم و تیم‌های شهید حججی، شهدای نیروگاه، المهدی جمکران، جوانان انصار و اتحادیه نانوایان ب در گروه چهارم حضور دارند.

بر اساس برنامه در شب نخست این رقابت‌ها، امشب تیم‌های بوی گندم با اتحادیه نانوایان الف و فست فود باما با دنیای کتاب از گروه یک و تیم‌های شهید رئیس کرمی با مقاومت ۳۱۳ از گروه دوم با هم روبرو می‌شوند.

[ad_2]