سرپرست تیم فوتبال صبای قم گفت: با توجه به برنامه ابلاغ شده از سوی سازمان لیگ مسابقه ساعت ۱۸ برگزار می‌شود و زمان آن هیچ تغییری نکرده است.

به گزارش شهر کریمه به نقل از تسنیم، علی احمدی، در مورد وضعیت صبا پیش از بازی مقابل نفت مسجدسلیمان اظهار داشت: پس از یک امتیازی که در دیدار هفته نخست برابر آلومینیوم اراک به دست آوردیم روحیه تیم بسیار افزایش‌یافته است.

سرپرست تیم فوتبال صبای قم افزود: شرایط تیم در بازی مقابل نفت مسجدسلیمان بسیار خوب است و ما در این مسابقه محروم و مصدومی را نداریم و با تمام قوا به مصاف نفت خواهیم رفت.

وی در مورد مجوز بازی بازیکنان گفت: با پیگیری‌های صورت گرفته برای اکثر بازیکنان مجوز بازی یا همان ای دی کارت صادرشده است و از این بابت مشکلی در تیم نخواهد بود.

احمدی درباره گمانه‌زنی تغییر زمان بازی٬ بیان کرد: بر اساس اعلام سازمان لیگ فوتبال کشور دیدار تیم صبا و نفت مسجدسلیمان در چارچوب هفته دوم از ساعت ۱۸ روز دوشنبه آغاز خواهد شد و ساعت بازی هیچ تغییری نکرده است.

سرپرست تیم فوتبال صبای قم با اشاره به بومی‌سازی یکدست صبا عنوان کرد: از تمامی هواداران درخواست می‌کنم تا در مسابقه امروز تیم شهرشان را تنها نگذارند و برای تشویق این تیم به ورزشگاه بیایند.

وی در مورد انتقال محل برگزاری مسابقات به مرکز شهر گفت: متأسفانه ورزشگاه‌های مرکز شهر استانداردهای لازم را برای برگزاری مسابقات را ندارد و سازمان لیگ مجوز برگزاری را نخواهد داد.