[ad_1] به گزارش خبرنگار شهرکریمه به نقل از رویترز، انجمن رهبران صنعت خرده فروشی که اعضای آن شرکت هایی مانند فروشگاه های زنجیره ای والمارت و تارگت می باشد، روز جمعه اعلام کرد که به بیش از ده ها گروه تجاری برای تشکیل ائتلاف به منظور مبارزه با کالاهای تقلبی در فروشگاه های آنلاین مانند […]

[ad_1]

به گزارش خبرنگار شهرکریمه به نقل از رویترز، انجمن رهبران صنعت خرده فروشی که اعضای آن شرکت هایی مانند فروشگاه های زنجیره ای والمارت و تارگت می باشد، روز جمعه اعلام کرد که به بیش از ده ها گروه تجاری برای تشکیل ائتلاف به منظور مبارزه با کالاهای تقلبی در فروشگاه های آنلاین مانند آمازون پیوسته است.

این انجمن همچنین گفت که ائتلاف موسوم به “ائتلاف خرید امن آمریکا”، قانونی را که بازارهای دیجیتالی را ملزم به تأیید اطلاعات مربوط به تجار شخص ثالث (متفرقه‌) در سایت خود می کند، پشتیبانی خواهد کرد.

این فشار لابی صنعت خرده فروشی در حالی صورت می گیرد که فروشگاه اینترنتی آمازون اخیراً زیر ذره بین نمایندگان مجلس آمریکا و کاخ سفید در مورد فروش کالاهای تقلبی قرار گرفته است.

علاوه بر انجمن رهبران صنعت خرده فروشی، انجمن اسباب بازی، انجمن پوشاک و کفش آمریکایی، انجمن تجارت جواهرات و لوازم مد و سایر گروه های صنعتی نیز به این ائتلاف پیوستند.

ماه گذشته شرکت آمازون از اعمال تغییری مهم در سایت خود خبر داد که تقریباً بر روی تک تک نیم میلیون فروشنده‌ی متفرقه‌ی این شرکت در آمریکا تأثیر خواهد داشت.

طبق اطلاعیه‌ اخیر آمازون، این شرکت از ماه سپتامبر ۲۰۲۰ از همه‌ فروشندگان ساکن در آمریکا درخواست خواهد کرد تا نام کسب‌و‌کار و آدرس‌ خود را به پروفایل خود در سایت آمازون اضافه کنند.

انتهای پیام/

 

[ad_2]