[ad_1] به گزارش خبرنگار شهرکریمه، آیت‌الله سید محمد سعیدی بعد از ظهر پنجشنبه در دیدار اعضای ستاد نماز جمعه و ائمه جمعه بخش‌های استان قم که در سالن محراب شبستان امام خمینی (ره) حرم مطهر کریمه اهل‌بیت (س) برگزار شد، با اشاره به ضرورت توجه طلاب و روحانیون به سیره و زندگی امام صادق (ع) […]

[ad_1]

به گزارش خبرنگار شهرکریمه، آیت‌الله سید محمد سعیدی بعد از ظهر پنجشنبه در دیدار اعضای ستاد نماز جمعه و ائمه جمعه بخش‌های استان قم که در سالن محراب شبستان امام خمینی (ره) حرم مطهر کریمه اهل‌بیت (س) برگزار شد، با اشاره به ضرورت توجه طلاب و روحانیون به سیره و زندگی امام صادق (ع) افزود: طلاب لازم است در نظام اسلامی فرهنگ دینی را بر اساس سیره ائمه اطهار (ع) ترویج کنند.

وی بیان کرد: باید یاد و خاطره شهدای حادثه هفتم تیرماه زنده نگه داشته شود زیرا دشمن می‌خواست با شهادت این بزرگان به پیکره نظام ضربه وارد کند در حالی که موفق نشد و اکنون پس از گذشت سال‌ها از این حادثه این نظام همچنان با قدرت به حرکت خود ادامه می‌دهد.

امام جمعه قم با اشاره به پیشرفت‌های بسیار کشور در چهل سال گذشته، افزود: مردم باید با الگو گرفتن و استفاده از بیانیه گام دوم انقلاب، به حرکت‌های خود که منجر به پیشرفت جامعه می‌شود، ادامه دهند.

وی بیان کرد: انهدام پهپاد آمریکایی توسط نیروهای سپاه پاسداران اتفاقی بزرگ بود که چنانچه این مسئله در کشورهای دیگر رخ می‌داد تحولی بزرگ محسوب می‌شد.

هر روز بر اقتدار نظام افزوده می‌شود

آیت الله سعیدی ادامه داد: با وجود اینکه دشمن در طول چهل سال پس از پیروزی انقلاب اسلامی همواره به طور مستقیم و غیر مستقیم به جمهوری اسلامی ایران حمله کرده است اما هر روز بر اقتدار این نظام افزوده می‌شود.

وی به سفر نخست‌وزیر ژاپن به ایران اشاره کرد و گفت: هدف نخست وزیر ژاپن از سفر به ایران، انتقال پیام ترامپ به مقام معظم رهبری بود اما رهبر معظم انقلاب با برخوردی مقتدرانه به گونه‌ای رفتار کردند که ایشان نتوانستند سخنان خود را ادامه دهند.

آیت الله سعیدی با بیان اینکه انتخاب آزادانه مردم در صحنه سیاسی کشور و انتخابات رئیس‌جمهور و نمایندگان از جمله ارزش‌های انقلاب است، بیان کرد: اتحاد ملت‌های اسلامی در برابر معامله قرن مصداق بارز تولی و تبری است.

وی گفت: باید با سم‌پاشی‌های صورت گرفته از سوی دشمنان برای از بین بردن استوانه بزرگ روحانیت مقابله شود که این امر تنها با همراهی مردم امکان پذیر است.

[ad_2]