[ad_1] حجت الاسلام مهدی احمدی در گفتگو با خبرنگار شهرکریمه، اظهار داشت: نمایشگاه خدمت در پرتو بانوی کرامت که به معرفی ۴۰ سال خدمات آستان مقدس حضرت معصومه (س) در انقلاب اسلامی می‌پردازد در ماه مبارک رمضان آغاز بکار می‌کند. وی ادامه داد: این نمایشگاه در صحن حضرت صاحب الزمان (عج)، نمایشگاه آفرینش‌های فرهنگی هنری […]

[ad_1]

حجت الاسلام مهدی احمدی در گفتگو با خبرنگار شهرکریمه، اظهار داشت: نمایشگاه خدمت در پرتو بانوی کرامت که به معرفی ۴۰ سال خدمات آستان مقدس حضرت معصومه (س) در انقلاب اسلامی می‌پردازد در ماه مبارک رمضان آغاز بکار می‌کند.

وی ادامه داد: این نمایشگاه در صحن حضرت صاحب الزمان (عج)، نمایشگاه آفرینش‌های فرهنگی هنری فاطمی (س) برپا می‌شود.

معاون فرهنگی حرم مطهر حضرت معصومه (س) بیان کرد: نمایشگاه حریم حرم که به معرفی زندگانی حضرت فاطمه معصومه (س) می‌پردازد در هشت غرفه در پارکینگ ضلع شرقی حرم مطهر برپا می‌شود.

وی ضمن بیان اینکه رواق کودک و نوجوان در ماه مبارک رمضان به اجرای برنامه‌های متناسب با سن کودکان و نوجوانان می‌پردازد، افزود: اجرای جنگ معارفی، مسابقه، سرگرمی و برنامه‌های آموزشی و معنوی از برنامه‌های اجرایی است.

وی بیان کرد: رواق کودک و نوجوان پسر ساعت ۱۱ تا ۱۹ در صحن امام رضا (ع) و رواق کودک و نوجوان دختر ساعت ۱۱ تا ۱۴ و ۱۶ تا ۱۹ در شبستان امام خمینی (ره)، بالکن شرقی برپا می‌شود.

[ad_2]