[ad_1] به گزارش خبرنگار شهرکریمه، محمد شهیدی خواه ظهر یکشنبه در آیین افتتاح محل جدید مرکز ارتباطات و فرماندهی عملیات اورژانس استان قم از جمله اهداف این پروژه را تکریم نیروی انسانی دانست و افزود: با احداث این مرکز در نظر داریم که فضای کاری مطلوب برای نیروهای اورژانس فراهم شود تا بتوانند به نحو […]

[ad_1]

به گزارش خبرنگار شهرکریمه، محمد شهیدی خواه ظهر یکشنبه در آیین افتتاح محل جدید مرکز ارتباطات و فرماندهی عملیات اورژانس استان قم از جمله اهداف این پروژه را تکریم نیروی انسانی دانست و افزود: با احداث این مرکز در نظر داریم که فضای کاری مطلوب برای نیروهای اورژانس فراهم شود تا بتوانند به نحو مطلوب به تکریم شهروندان بپردازند.

وی با بیان اینکه این پروژه در راستای اقتصاد مقاومتی احداث شده است، افزود: لازم است نیروهای اورژانس به صورت مستمر آموزش‌های لازم را ببنند.

رئیس مرکز اورژانس استان قم با اشاره به اجرای طرح استقرار اتوماسیون پیشرفته اورژانس پیش بیمارستانی برای نخستین بار در استان قم به صورت پایلوت افزود: با رفع نواقص این سامانه این طرح به صورت کامل در کشور و همچنین در استان قم اجرا می‌شود تا بدین وسیله به رسیدگی به بیماران سرعت بخشیده شود.

وی بیان کرد: ارتقای سیستم ارتباط رادیویی در اورژانس استان قم مورد توجه قرار گرفته است که بدین وسیله خدمات مطلوب‌تر و سریع‌تری توسط اورژانس انجام می‌گیرد.

[ad_2]