[ad_1] به گزارش پایگاه خبری شهرکریمه، سید مهدی موسوی گفت: به منظور صیانت از حرایم جاده‌ای و کاهش حوادث رانندگی، طرح رفع تجاوز به حریم در محور سلفچگان – راهجرد استان قم به مرحله اجرا درآمد. وی اضافه کرد: در این طرح که با حضور و نظارت عوامل انتظامی صورت پذیرفت، نسبت به جمع آوری […]

[ad_1]

به گزارش پایگاه خبری شهرکریمه، سید مهدی موسوی گفت: به منظور صیانت از حرایم جاده‌ای و کاهش حوادث رانندگی، طرح رفع تجاوز به حریم در محور سلفچگان – راهجرد استان قم به مرحله اجرا درآمد.

وی اضافه کرد: در این طرح که با حضور و نظارت عوامل انتظامی صورت پذیرفت، نسبت به جمع آوری هفت دستگاه دکه و آلاچیق متجاوز به حریم راه در محور سلفچگان راهجرد اقدام شد.

سرپرست اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای سلفچگان تعداد عوامل راهدار شرکت کننده در این اقدام را بیش از دوازده نفر اعلام کرد و اظهار داشت: همچنین جهت اجرای این طرح بیش از هشت دستگاه انواع ماشین آلات حوزه راهداری شامل بولدوزر، گریدر، لودر، کمپرسی، ایسوزو، پیکاپ، تویوتا (هرکدام یک دستگاه) به کار گرفته شد.

وی اجرای طرح رفع تجاوز به حریم راه‌ها را امری مستمر و پیگیر دانست و گفت: روزانه کارشناسان و دیگر عوامل اداره متبوع نسبت به بازدید میدانی از سطح راه‌های حوزه استحفاظی اقدام و در صورت مشاهده هرنوع تجاوز به حریم راه در قالب اقداماتی شامل تذکر شفاهی، تسلیم اخطار کتبی و …به انجام وظیفه مبادرت می‌کنند.

موسوی افزود: پس از طی مراحل یاد شده در خصوص صیانت و رفع تجاوز از حرایم جاده‌ای، در صورت عدم توجه خاطیان به تذکرهای شفاهی و اخطاریه‌های مکتوب، بنا به دستور مراجع قضایی و همراهی عوامل انتظامی نسبت به رفع تجاوز از حریم‌های راه اقدام می‌شود.

وی در پاسخ به این سؤال که چرا با وجود اقدامات مستمر راهداری نسبت به رفع تجاوز به حریم راه بازهم شاهد حضور دکان‌ها و آلاچیق‌های فاقد مجوز در حاشیه راه‌ها و حرایم جاده‌ای هستیم، اظهار داشت: خوشبختانه با توجه به هماهنگی‌ها و اقدامات خوبی که در این خصوص صورت گرفته توانسته‌ایم نسبت به افزایش قارچ گونه آلاچیق‌های متجاوز به حرایم جاده‌ای جلوگیری به عمل آوریم.

سرپرست اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای سلفچگان ادامه داد: اما جهت اجرایی شدن کامل این طرح نیاز به دیگر اقدامات فرهنگی – اجتماعی و همچنین توجه کاربران محترم جاده‌ای به عدم خرید از این مراکز عرضه نامناسب و فاقد مجوز می‌باشد.

[ad_2]