[ad_1] به گزارش پایگاه خبری شهرکریمه از قم، محمد مصباحی با تشریح فعالیت های انجام شده در جمعیت هلال احمر عنوان کرد: در سال جاری ۱۹ دوره آموزش امداد با حضور ۶۱۲ نفر برگزار شد.معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم با اشاره به مقایسه آماری ۶ ماهه اول سال های ۹۷ و ۹۸ […]

[ad_1]

به گزارش پایگاه خبری شهرکریمه از قم، محمد مصباحی با تشریح فعالیت های انجام شده در جمعیت هلال احمر عنوان کرد: در سال جاری ۱۹ دوره آموزش امداد با حضور ۶۱۲ نفر برگزار شد.
معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم با اشاره به مقایسه آماری ۶ ماهه اول سال های ۹۷ و ۹۸ بیان کرد: تعداد مسابقات فرهنگی و ورزشی برگزار شده در سال ۹۷ شامل ۶ مورد و در سال ۹۸ شامل ۱۰ مورد بوده است.
وی اظهار کرد: تعداد شرکت کنندگان در مسابقات ورزشی ـ فرهنگی نیز ۱۵۴نفر در سال ۹۷ و ۴۴۶ نفر در سال ۹۸ است.
مصباحی بیان کرد: همچنین یک مورد همایش با حضور ۲۵۰ نفر در سال ۹۷ و ۴ همایش با حضور ۷۵۵ نفر شرکت کننده در سال ۹۸ برگزار شده است.
وی خاطرنشان کرد: در سال گذشته ۲۷ اردو و امسال نیز ۱۲ اردو ویژه جوانان داوطلب جمعیت هلال احمر در قم برگزار شده است که در اردوهای سال ۹۷ تعداد ۴۲۴ نفر و در اردوهای امسال ۲۸۵ نفر شرکت کرده اند.
معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم عنوان کرد: در سال گذشته همچنین ۱۶۹ کلاس آموزشی با ۳۴۹۸ نفر شرکت کننده و امسال ۱۸۵ کلاس با حضور ۳۸۹۵ نفر شرکت کننده برگزار شد.
وی گفت: در سال ۹۷ تعداد ۱۹۴ فعالیت بشردوستانه و پیشنهادی و فوق برنامه با حضور ۱۰ هزار و ۷۳۱ نفر و در سال ۹۸ در مدت مشابه ۱۹۲ مورد فعالیت با حضور ۱۰ هزار و ۱۰۱ نفر در این حوزه برگزار شده است.
مصباحی افزود: سال گذشته ۳۹۷ برنامه در طرح اوقات فراغت با حضور ۱۵ هزار و ۵۷۰ نفر و امسال نیز ۳۹۹ برنامه با حضور ۱۵ هزار و ۵۰۲ نفر برگزار شد.
وی بیان کرد: تا سال ۹۷ تعداد ۲۰۷ کانون در جمعیت هلال احمر قم فعال بوده که امسال این تعداد به ۲۵۶ مورد افزایش یافته است.

انتهای پیام/۲۲۵۸

[ad_2]