مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان قم گفت: ۲۵هکتار از شهرک صنعتی شهاب به صنف بنک داران و عمده فروشان مواد غذایی اختصاص یافت.

به گزارش شهر کریمه به نقل از فارس، امیرهوشنگ طیبی‌نژاد، با اشاره به اقدامات مطلوبی که در راستای توسعه شهرک‌های صنعتی صورت گرفته است، اظهار کرد: از نتایج این اقدامات می‌توان به توسعه بیش‌از ۴۰۰متری شهرک صنعتی شکوهیه، توسعه بیش‌از ۵۰۰متری شهرک صنعتی مهدیه، فاز توسعه شهرک سلفچگان و بهره برداری از شهرک الغدیر اشاره کرد.

وی با بیان اینکه استان قم ظرفیت بسیار بالایی برای سرمایه گذاری و افزایش صنایع و تولیدات برخوردار است، عنوان کرد: استان قم به دلیل ارتباط با ۱۸ استان کشور و فاصله نزدیک با استان تهران بستر مناسبی برای سرمایه گذاری سرمایه گذاران است.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان قم با اشاره به شهرک صنعتی شهاب که به شهرک چاپ و نشر معروف بود، مطرح کرد: چند سالی بود که شهرک صنعتی شهاب فعالیت مطلوبی نداشت و بسیاری از واحدهای چاپ و نشر این شهرک فعالیت نمی‌کردند و تعطیل شده بودند.

وی افزود: ضمن حفظ احترام برای تولیدکنندگان حوزه چاپ و نشر ۲۵هکتار از شهرک صنعتی شهاب را به صنف بنک داران و عمده فروشان مواد غذایی اختصاص دادیم که با استقرار این صنف در شهرک شهاب موجب شده است تا از بار ترافیکی شهر نیز کاسته شود.

طیبی‌نژاد با اشاره به استقرار صنوف در شهرک‌ها برای ساماندهی اوضاع شهرک‌ها، تصریح کرد: تحویل زمین به واحدها به این صورت است زمین ها به چند قسمت پنج هکتاری تقسیم می‌شود و ابتدا پنج هکتار اول به صنف مورد نظر اختصاص داده می‌شود و پس از بهره برداری از پنج هکتار اولیه پنج هکتار بعدی به آنها تحویل داده می‌شود.

وی با بیان اینکه در در شهرک‌های صنعتی ۱۰هکتار زمین به خوشه سوهان اختصاص داده شده است، خاطرنشان کرد: امیدواریم که سرمایه گذاران کشور نگاه ویژه‌ای به استان قم داشته باشند و به آنها نوید می‌دهیم که اگر در این استان سرمایه گذاری کنند همکاری‌های لازم از سوی شرکت شهرک‌های صنعتی صورت می‌گیرد.